СПРАВОЧНИЦИ И КАТАЛОЗИ

Съсловни организации

Области и общини

Каталог

НОРМАТИВНА УРЕДБА

Държавен вестник

Български закони

Обществени поръчки

Търгове

Документи и становища

ПОЛЕЗНО ЗА ВСИЧКИ

Финансиране

Семинари и дискусии

Студентска информация

Полезни връзки

А Н К Е Т А
Необходима ли е промяна в подхода по отношение на регионалната политика?

 Да
 Не
 Не мога да преценя


BGtop
Близо 20 години GROHE развива корпоративната си политика в устойчива насока
 Facebook

Близо 20 години GROHE развива корпоративната си политика в устойчива насока



24.12.2020 / 08:00 - CityBuild.bg

Като резултат компанията става част и от глобалната инициатива "50 световни лидери в областта на устойчивото развитие и климата".

 

 

Световният лидер в производството на цялостни решения за баня и кухненски смесители и мивки се е заел с няколко начинания, с които да направи производствения си процес по-устойчив. Като резултат GROHE става част и от глобалната инициатива "50 световни лидери в областта на устойчивото развитие и климата".

 

Като пионери в съответните индустрии, избраните компании демонстрират, че са отдадени на устойчиво развитие, основано на 17 Цели за Устойчиво Развитие (Sustainable Development Goals (SDGs)) на ООН и по този начин се превръщат в пример за подражание. GROHE използва важни практики от своя 20-годишен опит, за да покаже иновативните подходи, с които поставя устойчивостта в основата на своя бизнес. Фактът, че GROHE може да се похвали и с ефективен принос по цялата стойностна верига и освен това позволява на потребителите да живеят устойчиво, също е оценен от журито на German Sustainability Award (Немските награди за устойчивост) и компанията получава отличие в категория „Ресурси".

 

„Признанието за усилията ни с присъждането на едно от най-важните отличия за устойчивост в Европа е чест за нас. В GROHE всичко се основава върху най-ценния ресурс: водата. За това опазването на ресурси и минимизирането на екологичния отпечатък е наш приоритет", споделя Thomas Fuhr.

 

Зад кулисите на устойчивото управление на GROHE

 

 

Фундаменталните промени като тези, инициирани от GROHE през последните 20 години, предполагат необходимостта от приемане на предизвикателства. Това може да се случи само с общи усилия: GROHE прилага устойчивостта във всички сфери на дейност. Всичко започва с разработването на продукта, който да съчетава екологичен подход с удоволствие, с технологии като EcoJoy: разходът на вода се намалява с до 50%, без да се прави компромис с комфорта. Центърът за развитие в централата Hemer, със своите 160 служители, непрекъснато изследва и разработва нови иновации и подходи, за да създаде още по-екологични продукти и решения в бъдеще.

 

 

 

Това позволява на потребителите да направят ежедневието си по-устойчиво по възможно най-лесен начин. Фокусът обаче не е само върху използването на продукти за пестене на вода и енергия - производство също постоянно се оптимизира от гледна точка на устойчивостта. От април 2020 г. GROHE е един от първите водещи производители в санитарната индустрия, които произвеждат CO2 неутрални продукти. С нива на рециклиране над 90 процента, марката се доближава до кръгова икономика. Инициативи като „Less Plastic“ допълнително допринасят за опазването на ресурсите и намаляването на отпадъците. Цели 23,5 милиона пластмасови опаковъчни материали вече са спестени като част от тази инициатива - първият крайъгълен камък по пътя към крайната цел да се отстранят всички пластмасови материали от опаковки на продукти до март 2021 г.

 

Борбата срещу глобалния проблем с пластмасовите отпадъци е подкрепена и от GROHE Blue. Смесителят за филтрирана вода, победител в German Sustainability Award Design 2021 в категорията „Емблеми“, предлага охладена, филтрирана и по желание газирана вода направо от кухненския смесител - правейки пластмасовите бутилки излишни. По този начин 4-членно семейство може да избегне употребата на средно 760 пластмасови бутилки на година – което е от полза не само за потребителите, но и за природата.


 

 
още от Избрано

още от Баш майстор

още от Новини