СПРАВОЧНИЦИ И КАТАЛОЗИ

Съсловни организации

Области и общини

Каталог

НОРМАТИВНА УРЕДБА

Държавен вестник

Български закони

Обществени поръчки

Търгове

Документи и становища

ПОЛЕЗНО ЗА ВСИЧКИ

Финансиране

Семинари и дискусии

Студентска информация

Полезни връзки

А Н К Е Т А
Необходима ли е промяна в подхода по отношение на регионалната политика?

 Да
 Не
 Не мога да преценя


BGtop
Ефирен супермаркет внася цвят и съвременна визия в силуета на града
 Facebook

Ефирен супермаркет внася цвят и съвременна визия в силуета на града



26.02.2021 / 11:26 - CityBuild.bg

Студио Cityscape Architects беше отличено за най-добър проект в категория „Магазин и изложбена площ" в DIBLA DESIGN AWARDS 2020.

 

„Успяхме да внесем пъстрота и съвременна визия в силуета на града. Яркият корпоративен цвят на новия магазин от плевенска верига в Червен бряг отново е акцент във фасадното оформление. Гледайки игривите ленти, долавяме музиката от клавиши на пиано. Така магазинът става притегателен център с визията, функцията и площадното си простраство. Връзката между търговската зала, свободният обществен паркинг, озеленяването и местата за велосипеди е неотменна част при проектирането на подобен тип сгради. Ефирността, с която левитира магазинът, ни кара да не отделяме очи от него, най-вече в късните часове", казват авторите на проекта.      

 

Супермаркет, но и динамично комфортно място за клиента

 

Магазинът е пространство социално активно и динамично. Целта е клиентът да се чувства обгрижен и потопен в комфорт. Всяка от зоните е подчертана по подходящ начин - чрез архитектурни средства и подходящо осветление, акцентриращо вниманието върху продуктите. Зад щандовата линия към търговската зала са разположени подготвителни помещения и камери за хранителни стоки. Различни са габаритите на „транзитните" и местата, на които се трупат повече хора - каси, щандови витрини или зоните на зеленчука и алкохола, в които избираш по-дълго.    

 

Супермаркет, но и динамично комфортно място за клиента

 

„Важно за нашия екип е цялостната грижа за клиентите и това те да се чувстват удобно и добре. Усилията ни са насочени към много и разностранни посоки: като визуална връзка с околния свят през една от фасадите на магазина; ясни посоки за вход и изход; достатъчна осветеност на стоките и подходяща цветна температура; скрита складова част; добра ориентация на стоковите групи; качествени интериорни материали и не на последно място - озвучаване в търговската площ и зоните за отдих. Детайлът е от изключително значение за възприятието на всяка зона", казват от Cityscape Architects.

 

Супермаркет, но и динамично комфортно място за клиента

 

 
още от Новини

още от АРТ