СПРАВОЧНИЦИ И КАТАЛОЗИ

Съсловни организации

Области и общини

Каталог

НОРМАТИВНА УРЕДБА

Държавен вестник

Български закони

Обществени поръчки

Търгове

Документи и становища

ПОЛЕЗНО ЗА ВСИЧКИ

Финансиране

Семинари и дискусии

Студентска информация

Полезни връзки

А Н К Е Т А
Необходима ли е промяна в подхода по отношение на регионалната политика?

 Да
 Не
 Не мога да преценя


BGtop
Grohe с награда “Red Dot: Brand of the Year”
 Facebook

Grohe с награда “Red Dot: Brand of the Year”



10.01.2020 / 09:30 - CityBuild.bg

Щандът на компанията на изложението ISH 2019 също получи отличие в престижния конкурс.

 

На 1 ноември миналата година GROHE - водеща глобална марка за цялостни решения за баня и кухня, беше удостоена с приза "Red Dot: Brand of the year" (вижте повече информация и видео тук). Това изключително отличие се присъжда на най-добрата марка в определена индустрия. Със своя забележителен дизайн, последователност в приложението на своите ценности и комуникацията чрез различни медийни канали, GROHE спечели опитното жури, което оценяваше 8 697 участия.

 

 

Радваме се за наградата. Това е висока оценка за марката GROHE и нейните служители в повече от 150 страни, които ден след ден се грижат за имиджа и преживяването GROHE. Тази награда оценява и новия път, по който сме поели - към емоционалното зареждане на марката GROHE и нейните продукти в холистичен контекст, извън санитарния сектор", каза Томас Фур, изпълнителен директор на Grohe AG.

 

 

Проф. д-р Питър Зек, основател и изпълнителен директор на Red Dot, добавя: „GROHE не за първи път постига забележителни резултати на наградите Red Dot - като отличията Product Design и Design Team за 2011 година. Сега компанията отново доказа своята сила с награда в категорията Red Dot: Brand & Communication Design 2019. GROHE успешно предава стойността на своята марка с посланието „Pure Freude an Wasser" („Чисто удоволствие от водата"), с изключителното качество на дизайна".

 

 

Освен това отличие, щандът на GROHE на международното изложение ISH 2019 също получи Red Dot Award (вижте повече информация и видео тук). Чрез мултисензорно преживяване щандът предложи на посетителите възможността да се потопят в света на GROHE и да пробват продуктите. Като част от концепцията на новия щанд GROHE се фокусира още повече върху потребителските ползи от своите продукти. Те не бяха разделени по категории, а показани чрез вдъхновяващи цялостни решения за бани.

 

 

От 2014г. GROHE е част от японската корпорация LIXIL - водещ производител и доставчик на санитарен фаянс. В момента GROHE има над 6 000 служители, 2 400 от които са базирани в Германия. Като международна марка компанията комбинира технологии, качество, дизайн, устойчивост и визуална идентичност, като се стреми да предложи „Чисто удоволствие от водата".

GROHE непрекъснато разработва нови продукти. Това включва водните системи GROHE Blue и Red и наскоро въведената защитна система GROHE Sense, която е иновативен компонент на растящия пазар на интелигентните домашни технологии. Иновациите и развитието са заложени в цялостния процес на работа. В резултат на това продуктите на GROHE носят печат за качество „Произведено в Германия". 

 

 

Само през последните десет години компанията има повече от 300 награди за дизайн и иновации и влиза в топ класациите на германските награди за устойчивост. GROHE е първата в своя сектор, спечелила наградата CSR на германското правителство и е включена в Топ 50 нa списание Fortune за компании,  които променят света.

 

 

За повече информация:

www.grohe.com

https://www.grohe.bg/bg_bg/

GROHE във  Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn and YouTube

 

 
още от Новини

още от Баш майстор