СПРАВОЧНИЦИ И КАТАЛОЗИ

Съсловни организации

Области и общини

Каталог

НОРМАТИВНА УРЕДБА

Държавен вестник

Български закони

Обществени поръчки

Търгове

Документи и становища

ПОЛЕЗНО ЗА ВСИЧКИ

Финансиране

Семинари и дискусии

Студентска информация

Полезни връзки

А Н К Е Т А
Необходима ли е промяна в подхода по отношение на регионалната политика?

 Да
 Не
 Не мога да преценя


BGtop
Какво кара хората да отиват в моловете?
 Facebook

Какво кара хората да отиват в моловете?



26.11.2019 / 09:30 - CityBuild.bg

Потребителите предпочитат кина и фитнес клубове, но и ескейп стаи, уелнес център или казино.

 

 

Новото проучване на Colliers International, което разглежда сегмент "Забавление в търговски центрове" в 13 държави в ЦИЕ показва, че предпочитанията на потребителите са основно към кина и фитнес клубове, но има и други концепции, които привличат вниманието им. Основните изводи от проучването са, че има динамичен ръст на индустрията, предлагаща забавления и тази индустрия се развива особено бързо през последните няколко години. Собствениците на търговски центрове все повече осъзнават, че наличието на креативни и атрактивни забавления е задължително, независимо от географската локация.

 

Данните показват, че в държавите, включени в проучването на Colliers, има 452 кина и мултиплекси, като най-много са в Полша (над 125). Кевин Търпин, регионален директор проучвания на Colliers CEE, казва: „В много държави, например Чехия, Беларус, Унгария, България, Хърватска и Румъния функционират местни кино оператори, които са неизменна част от културата и традициите на региона. Дейността на някои от тях дори се подкрепя на държавно ниво.“

 

В някои от държавите има търговски центрове с уникални концепции, които не съществуват почти никъде другаде, като например: Полша – танцово училище, Чехия – уелнес център, Словакия, Латвия, Беларус, България – казино. Доминика Йедрак от Colliers споделя: „В Полша едни от успешно развиващите се концепции в търговските центрове са ескейп стаи и лабиринти. Най-много наематели от този тип има в Украйна – 121.“

 

От потребителите в ЦИЕ чехите инвестират най-много в забавление и културни занимания - средно 38.23 евро на месец, следвани от латвийците (35.6 евро), словаците (22.46 евро) и поляците (17.89 евро).

 

Вижте още тук.

 

 
още от Новини

още от EuroBuild

още от Любопитно