СПРАВОЧНИЦИ И КАТАЛОЗИ

Съсловни организации

Области и общини

Каталог

НОРМАТИВНА УРЕДБА

Държавен вестник

Български закони

Обществени поръчки

Търгове

Документи и становища

ПОЛЕЗНО ЗА ВСИЧКИ

Финансиране

Студентска информация

Семинари и дискусии

Полезни връзки

А Н К Е Т А
Необходима ли е промяна в подхода по отношение на регионалната политика?

 Да
 Не
 Не мога да преценя


BGtop
„Арт Линеа" представи продуктите на италианския си партньор Novacolor
 Facebook

„Арт Линеа" представи продуктите на италианския си партньор Novacolor



19.04.2017 / 20:21 - citybuild.bg

Гост на събитието в хотел „Арена ди Сердика” беше търговският директор на компанията Роберта Вечи.

 

 

Повече от 10 години сме заедно с фабриката Novacolor, част от групата „Сан Марко" - един от най-големите трима производители на бои и декорации в Италия", каза Кирил Савов, управител на „АртЛинеа" ООД, партньор и представител на продуктите на „Новаколор" за България от 2004 година.

 

Novacolor възниква през 1982 г. в един от най-продуктивните райони на Италия. Дълги години благодарение на интуицията, креативността на управленския екип на фирмата и на прецизните грижи при избора на основни висококачествени суровини, продуктовата гама на Novacolor значително нараства, предлагайки на архитектите и дизайнерите от цял свят неизчерпаем избор от декоративни бои и мазилки за външно и вътрешно оформление. 

 

 

Търговският директор на Novacolor Роберта Вечи представи нови материали, интересни проекти, както и опита на фабриката и на нейни дистрибутори по света. „Зеленият цвят в марката показва идеята, че сме фирма, която работи екологично", каза тя.

 

През последните години Novacolor направи важно и съзнателно усилие за да елиминира или драстично да намали използването на вредни вещества и токсични разтворители - още от фазата на изследвания и проектиране на новите материали. Novacolor произвежда и дистрибутира иновативни продукти с ниско ниво на летливи органични съединения, и същевременно Групата е обвързана с анализирането на LCA (Life CycleAssessment) - Оценката на жизнения цикъл на продукта и засягането на околната среда.

 

 

От 2009 г. Novacolor е част от групата „Сан Марко", която е лидер в Италия в производството на продукти за строителството. Благодарение на това двете компании извличат най-доброто, за да представят своето ноу-хау в сектора на международно и национално ниво. Днес Novacolor се предлага в повече от 50 държави по света и се гордее със сътрудничеството на престижни международни обекти. Novacolor предлага решения с висока добавена стойност, благодарение на: използването на основните суровини с високо качество и органичен произход; продукти с минимално влияние върху на околната среда; креативност при развитието на нови продукти и гама от цветове, съобразени с най-актуалните тенденции на пазара.

 

Независимо,че станаха една обща много голяма група в Европа, търговската и производствената политика на Novacolor и San Marco е видимо разделена. „Сан Марко" е производител на италиански бои, докато „Новаколор" произвежда изключително декорации", каза Вечи и представи продукти на фирмата.

 

 

Представител на група продукти под мотото Mindfu lliving е IRONIC - система, която се състои от основен продукт IRONIC FONDO и довършителен оксидант IRONic Liquido Antichizzante. Приложението му води до ефект, изцяло идентичен на естествена ръжда, която се получава при естествена корозия. 

 

 

Друг интересен продукт е Archi + Concrete - мазилка от варово циментова основа. Специфичното структуриране на материала и наслагването на един или повече слоеве на патината отгоре, позволяват да се получат резултати, подобни на "цимент" или "бетон ефект", и по тази причина продуктът се използва при най-актуалните и модерни интериорни дизайнерски пространства и осигурява ефективна защита във времето. Мазилката може да се използва както навън, така и в интериора. 

 

 

Търговският директор на Novacolor Роберта Вечи обърна внимание и на продукта VISIONNAIRE - варова декоративна мазилка за получаване на мраморни ефекти, която се предлага в три варианта: GOLD, SILVER и BLADE. Тя е идеален начин за декориране както на модерни, така и на класически интериори с висока естетическа стойност. Продуктът е реализиран в Англо-американското училище в София.

 

 

Още един продукт е MATMOTION - матова, некапеща интериорнa боя с висока възможност за измиване - 10 000 цикъла. Тя придава елегантен фин матов филм, подходящ за места, където се желае постигането на висок естетически резултат при интензивно използване. Има много ниско ниво на емисии на летливи съединения и не съдържа формалдехид и пластификаторни добавки.   

 

 

Един от най-новите материали на Novacolor е CALCECRUDA - декоративна микропореста минерална мазилка, която активно участва за постигането на жизнен комфорт. Calcecruda e съставен на база специфичните свойства на хидратна вар, чиста глина, подбрани естествени частици от мрамор и пясък, чиято добра балансираност позволява постигането на отлична обработка и моделиращи качества. Глината, създаваща мрежестата структура от частици, регулира времето за обработка и подобрява обработваемостта на продукта. Наличието на целулозни фибри укрепва и подсилва структурата, допринасяйки /във взаимодействие с други компоненти/ за постигането на по-големи дебелини на слоевете. 

 

Calcecruda позволява постигането на фини естетични матови покрития, в топли и меки цветове, като елегантно допълнение към обзавеждането на вътрешни пространства. Освен това Calcecruda може да намали чувствително концентрацията на формалдехиди при евентуалното им наличие във въздуха. 

 

 

Иновативен продукт е и WALL2FLOOR с пет начина на полагане. Това е перфектна система за декорация на стени и подове с ефект на микро цимент. 

 

 

Идеите придобиват абсолютна стойност в отношенията на Novacolor  с клиентите, затова услугата „обслужване на клиент" е от първостепенна важност във фирмената политика. Компетентното обучение и ноу-хау допринасят за подобряване работата на персонала във фирмата. Тя се стреми да бъде представена в големите медии и специализирани списания, има фотобук, с която се показват реализации в целия свят, работи се и много върху каталозите за представяне на материалите, които всяка година се обновяват. 

 

 

Novacolor реализира шоуруми с висока презентативност в сътрудничество с големи архитекти, за да може да бъде представена по най-добрия начин. Едно такова отлично представяне е в пространство в Техеран, създадено от архитекта Cristiano Bonesso

 

 

Изключително сполучлива маркетингова стратегия е международната кампания NovacolorAmbassador. Чрез нея фотографът Gianluca Cisternino запечатва 11 архитекти, дизайнери и декоратори от всички краища на света, които са избрали продукти на Novacolor за своята работа. За тази година това са архитектите и дизайнерите Gioacchino Acampora (Италия), Michela DelRosso (Италия), Melanie Royals (САЩ), Alessandra Salaris (Италия), Carolina Suels (Венецуела), декораторите Przemek Antoszek и Wiktor Jerzy Markiewicz (Полша), Liu Kuang-Chih (Тайван), Marco Nanni (Италия), Francisco Peña Romero (Пуерто Рико), Hafeezullah Sheikh (Пакистан).

 

 

Кампанията беше представена и по време на Milano Design Week 2017 от 4 до 9 април, където Novacolor участваше в изложението Salone del Mobile.

 

 

Иновативните продукти на Novacolor тази година ще бъдат активно предлагани на българския пазар. Гостите на събитието успяха да видят на живо някои от тях.

 

 

 

След София търговският директор Роберта Вечи ще изнесе презентацията в различни градове в България. 

 

Снимки: CityBuild.bg и Novacolor

 

 
още от Новини

още от Баш майстор