СПРАВОЧНИЦИ И КАТАЛОЗИ
НОРМАТИВНА УРЕДБА
ПОЛЕЗНО ЗА ВСИЧКИ













08.03.2021 / 10:30 - CityBuild.bg
Освен този в Горна Оряховица, се предвиждат терминали в София, Видин и на пристанище Бургас или Варна.
През 2024 година ще имаме готова железопътна магистрала в участъка от сръбската граница до границата с Турция, както и в участъка Пловдив-Бургас. Това каза генералният директор на Национална компания „Железопътна инфраструктура" инж. Красимир Папукчийски по време на онлайн дискусия на 25 февруари на тема „Перспективите за развитие на железопътния транспорт в България".
От март до май ще стартират всички проекти в участъка София-Септември, железопътен възел Пловдив, участъка Оризово-Михайлово, гара Зимница, сигнализацията и телекомуникацията в участъка Пловдив-Бургас, както и 27-те надлеза, които са свързани с безопасността на движение по скоростната линия.
През последните 2 години се работи в отсечката Русе-Каспичан, където е насочен изцяло капиталовият трансфер на компанията. До 2024 г. трябва да бъде подновена 140 км железопътна линия с подсигурени европейски средства за подмяна на осигурителната техника и дигитализация.
„Инвестициите с европейски средства в направление дигитализация и скоростите на движение доведоха до сериозен ръст на пътникопотока. 20 процента ръст имаме и в участъка Септември-Свиленград-турска граница и направлението Пловдив-Бургас. В плана за устойчивост и развитие сме заложили изцяло на преминаване на дигитално управление на тяговите подстанции. Идеята е осветлението по гарите да бъде интегрирано в система SCADA за управление, което ще намали консумацията на електроенергия", каза инж. Папукчийски.
В Северна България е планирано изграждането на модерни диспечерски централизации, както и изграждане на диспечерско управление в участъка София през Илиянци-Мездра-Горна Оряховица, проектиране на възлите Русе, Горна Оряховица, Варна, проектиране на интермодалния терминал Горна Оряховица, който е един от етапите на бъдещото им развитие. Идеята на НКЖИ е на територията на България да бъдат изградени минимум поне още 3 интермодални терминала - в София, във Видин и на пристанище Бургас или Варна, което зависи от трафик прогнозите.
Работи се в посока безопасност, конкурентноспособност, екология и подобряване на услугата за пътниците и клиентите на железопътната инфраструктура. В рамките на ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура" се извършват реконструкции на гаровите комплекси Подуяне, Искър, Казичене, Карнобат, Стара Загора. Проектът за гара Нова Загора е готов, приет е от Експертен съвет на НКЖИ, предстои да бъде съгласуван със съответните институции, да бъде направено публично обсъждане с община Нова Загора, да се процедира разрешението за строеж и изпълнението на самия проект. Срокът за приключването му е краят на 2022 г. Тази година предстои стартиране на ремонтни дейности и по сгради и околни пространства на жп гари Айтос, Ямбол, Септември, Шумен, Разград.
|



23.04.2021 / 17:21 - Може да участвате в съвета за Зеления коридор на здравето в София
23.04.2021 / 16:27 - В Хасково наградиха най-добрите в състезание „Най-добър млад строител“
23.04.2021 / 15:24 - Forton C&W: Възстановяване на офис пазара в края на 2021
23.04.2021 / 14:27 - Подготвят модернизиране на „Топлофикация София“ с безвъзмездна помощ от САЩ
23.04.2021 / 13:15 - Стартира конкурсът Годишни архитектурни награди ARCHINOVA 2021
23.04.2021 / 12:25 - Пускат ремонтирания 10 км участък от АМ „Тракия“ между п. в. „Чирпан“ и „Чирпан-Изток“
всички...

23.04.2021 / 12:25 - Пускат ремонтирания 10 км участък от АМ „Тракия“ между п. в. „Чирпан“ и „Чирпан-Изток“
23.04.2021 / 11:50 - За обсъждане е публикувано допълнение в Наредбата за елементите на достъпната среда
22.04.2021 / 15:47 - Ремонт най-често е целта на потребителските кредити през 2020г.
22.04.2021 / 14:29 - Предвижда се създаване на парк на мястото на Гарнизонна фурна в Пловдив
22.04.2021 / 10:29 - Представиха проекта за стадион "Локомотив" в Пловдив
21.04.2021 / 17:22 - ВАС потвърди избора на победител в конкурса за зала "Арена Стара Загора"
всички...


