СПРАВОЧНИЦИ И КАТАЛОЗИ

Съсловни организации

Области и общини

Каталог

НОРМАТИВНА УРЕДБА

Държавен вестник

Български закони

Обществени поръчки

Търгове

Документи и становища

ПОЛЕЗНО ЗА ВСИЧКИ

Финансиране

Семинари и дискусии

Студентска информация

Полезни връзки

А Н К Е Т А
Необходима ли е промяна в подхода по отношение на регионалната политика?

 Да
 Не
 Не мога да преценя


BGtop
Hörmann стартира годишната си кампания за продажби - "Европейска акция"
 Facebook

Hörmann стартира годишната си кампания за продажби - "Европейска акция"



06.04.2021 / 11:28 - CityBuild.bg

Промоционалните врати и допълнителните пакети се предлагат до 31 декември.

 

Годишната кампания за продажби на Hörmann - "Европейска акция", стартира на 1 март с нови продукти на изгодни промоционални цени. През тази година мотото на кампанията гласи: "Полезно за нашия климат - красиво и сигурно за Вашия дом". С акцията и тази година компания Hörmann предлага нови продукти на изгодни промоционални цени за крайните клиенти.

 

В рамките на Европейска акция 2021 от 1 март до 31 декември Hörmann предлага врати и атрактивни допълнителни пакети на промоционални цени.

 

Неутралността по отношение на климата като важен аргумент за продажба

 

Промоционалните продукти в кампанията са произведени неутрално по отношение на климата. "Все по-често решението за покупка се взима при отчитане на фактори като екологичността или социалния ангажимент на компанията", обяснява Лиза Модест-Данке, мениджър дигитален маркетинг и PR при Hörmann. "Ето защо неутралността по отношение на климата на промоционалните продукти е важен аргумент за продажба", казва Модест-Данке. При производството се използва 100 процента екологичен ток, като с тези и още много други мерки Hörmann спестява няколко десетки хиляди тона CO2. Остатъчните емисии компанията компенсира с насърчаване на проекти за опазване на климата в сътрудничество с ClimatePartner.

 

RenoMatic с предлагано като опция оборудване RC 2

 

Част от кампанията е популярната гаражна секционна врата RenoMatic в десет промоционални размера, включително автоматично задвижване и дистанционно управление, на цена, започваща от 1 678 лева. С предлаган като опция допълнителен пакет срещу доплащане от 278 лева към вратата може да получите и сертифицирано в Германия допълнително защитно оборудване за повишаване на взломоустойчивостта съгласно немския стандарт DIN/TS 18194.

 

Промоционални входни врати в рамките на Европейската акция

 

„Европейска акция 2021" включва също и външни врати. Алуминиевата външна врата от най-висок клас ThermoSafe се предлага на промоционална цена, започваща от 4 978 лева, в 7 промоционални цвята, 15 мотива и със стандартно включено защитно оборудване RC3 и перфектна топлоизолация. В акцията се предлага и външната врата от стомана/алуминий Thermo65, започваща от 2 498 лева. За строителни предприемачи и модернизатори с ограничен бюджет асортиментът от промоционални входни врати се допълва от външната врата от стомана/алуминий Edition46 на цена от 1 598 лв. и  входната врата ISOPRO, чиито цени започват от 1 998 лв.

 

В рамките на Европейската акция алуминиевата външна врата ThermoSafe със стандартно включено защитно оборудване RC 3 се предлага в различни промоционални цветове и размери. Външната врата, както и всички останали промоционални продукти, са произведени неутрално по отношение на климата.

 

В годишната кампания са включени също интериорни врати, задвижвания за портални врати, базовият куб от Smart Home системата на Hörmann - Hörmann homee brain, както и най-продаваната в Европа гаражна врата с въртеливо-постъпателен ход Berry.

 

Повече информация може да намерите на интернет страницата на компанията www.hormann.bg или да посетите официалните дистрибутори.

 

 
още от Новини

още от Баш майстор