СПРАВОЧНИЦИ И КАТАЛОЗИ

Съсловни организации

Области и общини

Каталог

НОРМАТИВНА УРЕДБА

Държавен вестник

Български закони

Обществени поръчки

Търгове

Документи и становища

ПОЛЕЗНО ЗА ВСИЧКИ

Финансиране

Семинари и дискусии

Студентска информация

Полезни връзки

А Н К Е Т А
Необходима ли е промяна в подхода по отношение на регионалната политика?

 Да
 Не
 Не мога да преценя


BGtop
29 студенти създадоха рекламна кампания за "Баумит"
 Facebook

29 студенти създадоха рекламна кампания за "Баумит"



22.04.2019 / 18:00 - CityBuild.bg

Те се сблъскаха с реална задача от професионалния живот и премериха сили за успешното й решаване.

 

На 21 април „Баумит» отново бе партньор на международната студентска организация AIESEC* във форума "Business in Practice". 29 студенти от различни университети се записаха за решаване на бизнес казуса на «Баумит». Желанието им беше да се сблъскат с реална задача от професионалния живот и да премерят сили за успешното й решаване.

 

Задачата, която екипът на «Баумит» постави на студентите, беше да създадат рекламна кампания за трите стълба във философията на «Баумит» за здравословен живот - «Първо изолирайте», «Солидните елементи са важни» и «Ценностите на интериора». Тези три стълба за връзката между «Баумит» материалите и здравословното обитаване бяха обяснени в презентацията на д-р инж. Красимир Делов - главен технолог на «Баумит България». Разделени на три групи, студентите трябваше да разберат в детайли качествата на продуктовите групи и да създадат стратегия за рекламна кампания, насочена към целевите групи - архитекти, търговци, строители, инвеститори и крайни клиенти. Повече от 4 часа продължиха дискусиите по рекламните стратегии, насочени към различните целеви групи.

 

Като най-изчистена откъм идеи беше презентацията на отбор «Кокиче». Те развиха своята рекламна кампания за важността на масивните елементи под мотото «Живей здравословно! Започни от дома си!».

 

Отбор „Кокиче": Цветелина Панайотова - компютърен инженер, Любомир Любенов Любенов от УАСГ, Кристина Нушкова от СУ, Александрина Иванова от УНСС, Катя Георгиева - начален учител, Христо Христов - занимава се с финансова интелигентност, Микаела Попова - ТУ, Тавит Тавитян - ТУ, Силвиян Стефанов - УНСС

 

С най-многобройни идеи за необходимостта от топлоизолиране бе презентацията на отбор «Ива», който работи със слоганите «Изолирай стреса» и «Повече Баумит, повече здраве».

 

Отбор „Ива": Ива Хаджийска от УНСС, Данаил Петков от УНСС, Благой Кавръков от СУ, Николай Йовчев от УНСС, Веселин Рацов от ТУ, Ирина Иванова от София, Гюлкибар Мюмюн от УНСС, Илияна Банкова от УНСС, Теодор Манев от УНСС и Мартин Станкев от УНСС

 

На отбор «Слънце» се падна задачата да разработи кампания за изтъкване на възможностите на интериора за здравословното обитаване. Неговият слоган беше: «Здраве, грижа и комфорт не са мит с «Баумит».

 

Отбор „Слънце": Райна Димова - СУ, Радмил Добрев - УНСС, Никола Перпериев - ТУ, Гергана Козарева - УНСС, Николета Пенева - НБУ, Деница Пеянска - УНСС, Десислава Иванова - НБУ, Михаела Иванова - СУ

 

Журито на «Баумит» в състав инж. Надя Начева, инж. Красимир Делов, инж. Огнян Цонков и Юлия Димова анализира представянето на отборите, обърна внимание на недостатъците и изтъкна добрите идеи, съпътстващи всяка една презентация. Студентите добиха самочувствие, че имат потенциал да се справят с реални задачи от бизнеса. На всеки участник в казуса «Баумит България» връчи сертификат.

 

 

AIESEC е най-голямата международна студентска организация и присъства в 126 страни и над 1700 университета по целия свят. Тя има за задача да подпомогне младите хора да развиват лидерските си умения. За да осъществи тази своя цел, AIESEC организира всяка година конференции, предоставя професионални стажове и лидерски позиции за своите членове. Заедно с фокуса към изграждане на лична мрежа от контакти и определяне посоката и амбицията за бъдещо развитие, AIESEC прилага иновативен подход за развитие на младите хора, като ги въвлича в своята дейност.

 

 
още от Новини

още от Баш майстор