До 30 септември се подават оферти за проектиране при ремонта на 53 км от пътя Добри дол - Лом - Долни Цибър

47

Областно пътно управление – Монтана обяви обществена поръчка за изработването на технически проект


В обществената поръчка е предвидено да се изработят проекти за ремонта на два участъка от второкласното трасе, което е едно от основните направления към Румъния през Дунав мост 2 при Видин и е с интензивен тежкотоварен трафик. Първият участък е от границата с област Видин, в района на Добри дол, до Лом, включително ул. „Александър Стамболийски“, ул. „Пристанищна“ и част от ул. „Ковачишка“, до моста над р. Лом в град Лом /от км 23+167 до км 46+880/. Втората отсечка е от изхода на гр. Лом през  Ковачевица, Долни Цибър до границата с област Враца /от км 49+691 до км 78+820/. За близо 3 км участък от трасето в урбанизираната територия на гр. Лом през юли т. г. по договора за текущ ремонт и поддържане е възложено изработването на технологичен проект за текущ ремонт, като срокът за изготвянето му е 30 септември т. г.

Индикативната стойност на поръчката е 1 056 780 лв. без ДДС, а средствата са от бюджета на АПИ. Срокът за изпълнение на проучвателно-проектантските работи е 90 календарни дни.

Изработването на техническия проект е първата и задължителна стъпка за предприемането на качествени строителни работи. Въз основа на готовия проект ще се определят конкретните строително-монтажни работи, стойността и срокът им за изпълнение. Целта на обществената поръчка е да се подобри експлоатационното състояние и носимоспособността на пътната настилка, както и отводняването на пътното платно и безопасността на движение.

Договорът за проектиране включва изпълнение на геодезически измервания, конструктивно обследване на съоръженията, инженерно-геоложки проучвания и изработване на Технически проект, съгласно изискванията на нормативната уредба и упражняване на авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа. По трасето на второкласния път са регистрирани три свлачища – североизточно от с. Орсоя, източно от с. Сливата и при с. Горни Цибър, регистрирани в периода 1974-1982 г. В техническия проект следва да се предвидят дейности за укрепването им.

Срокът за подаване на офертите е до 30 септември т. г.

ОЩЕ НОВИНИ

Служебният премиер ще търси идеи и концепции за бъдещето на паметника Бузлуджа

Служебният премиер ще търси идеи и концепции за бъдещето на паметника Бузлуджа

По време на първия си парламентарен контрол Димитър Главчев обяви, че ще възложи тази задача на министъра на културата и на областния управител на Стара Загора

Завърши строителството на новия мост на пътя Царево – Ахтопол

Завърши строителството на новия мост на пътя Царево – Ахтопол

Наводненията миналата година компрометираха старото съоръжение, а по трасето преминава целият трафик към Южното Черноморие

"Спаси София": Трамвайно трасе ще бъде изградено между пл. "Св. Неделя" и пл. "Възраждане"

"Спаси София": Трамвайно трасе ще бъде изградено между пл. "Св. Неделя" и пл. "Възраждане"

Така според партията ще се осигурят нови удобни връзки на трамваите, повече гъвкавост на системата и повече удобства за пътниците

Започна демонтажът на козирката на стадион "Българска армия" в Борисовата градина в София

Започна демонтажът на козирката на стадион "Българска армия" в Борисовата градина в София

Няма вариант стадионът да не бъде построен, работим по избора на изпълнители и търсим най-добрата оферта, каза Даниел Димов, член на управителния съвет на „Спортни имоти Българска армия“

Ремонтът, реставрацията и реконструкцията на църквата "Св. Св. Кирил и Методий" в Свищов очаква финансиране за реализация

Ремонтът, реставрацията и реконструкцията на църквата "Св. Св. Кирил и Методий" в Свищов очаква финансиране за реализация

Инвестиционният проект е съгласуван с НИНКН, а номинацията му в конкурса ARCHINOVA 2023 ще е като препоръка при кандидатстването за осигуряване на средства, каза за Citybuild.bg кметът на община Свищов д-р Генчо Генчев

"Зелена къща" разработиха български учени

"Зелена къща" разработиха български учени

БАН е водещата организация по Националната научна програма “Нисковъглеродна енергия за транспорта и бита“ (ЕПЛЮС), а  финансирането е осигурено от Министерството на образованието и науката