СПРАВОЧНИЦИ И КАТАЛОЗИ

Съсловни организации

Области и общини

Каталог

НОРМАТИВНА УРЕДБА

Държавен вестник

Български закони

Обществени поръчки

Търгове

Документи и становища

ПОЛЕЗНО ЗА ВСИЧКИ

Финансиране

Семинари и дискусии

Студентска информация

Полезни връзки

А Н К Е Т А
Необходима ли е промяна в подхода по отношение на регионалната политика?

 Да
 Не
 Не мога да преценя


BGtop
Луксозна резиденция на релси
 Facebook

Луксозна резиденция на релси



16.07.2021 / 15:26 - CityBuild.bg

Френският дизайнер Тиери Гоген разработи проект за частен влак с пълно остъкляване, регулируема прозрачност и променяща се атмосфера в интериора.

 

Луксозен интериор на релси

 

Идеята за влака G Train е той да бъде за частен собственик, който цени не толкова скоростта на придвижване, колкото самият процес. Целта е и разглеждане на околността по нов, много личен начин.

 

Луксозен интериор на релси

 

Панорамните прозорци могат да бъдат напълно прозрачни, матови или даже черни, като когато са в непрозрачен режим, пътниците ще могат да създават седем вида пейзажи - навън може да е зима, но собственикът може да поиска да си почива сред цветя и ливади.

 

Луксозен интериор на релси

 

Луксозен интериор на релси

 

Луксозен интериор на релси

 

G Train е предвиден с 14 вагона, като в един от първите се намира апартаментът на собственика, след това следват 18 стаи за гости, фитнес зала и спа, ресторант и обществени зони за партита, концерти, театър или изложби. В последния вагон е „раклата за играчки" с колекция автомобили, мотоциклети и офроуд превозни средства, които позволяват на собственика и гостите да изследват районите около спрелия влак. А прекрасна възможност за любуване на истински гледки и създаване на уникална атмосфера дава външната прибираща се тераса.   

 

Луксозен интериор на релси

 

През нощта влакът ще има златист оттенък, докато се движи по релсите със скорост 161 км/час.

 

Луксозен интериор на релси

 

Работейки над дизайна на влака, Гоген е събрал цял екип специалисти - от швейцарския производител на влакове Stadler до френската компания Saint-Gobain, произвеждаща стъкло, както и  британската инженерна фирма Eskerley O'Callaghan. Очаква се избор на възложител, но това няма да е толкова лесно, имайки предвид, че влакът ще струва около 350 милиона долара, а за изграждането му ще са необходими не по-малко от две и половина години.

 

 
още от Новини

още от АРТ

още от Любопитно

още от EuroBuild