Стартира кампанията на „Оргахим“ за избор на „Цвят на 2022-ра година“

121

Инициативата се провежда за 7-ма поредна година, за да даде погледа на професионалната гилдия към възможностите за работа с цветовете


Платформата, която ще определи модерния цвят в интериора и архитектурата, обедини професионалисти от различни сектори, свързани с оформлението на дома и градската среда в помощ на потребителите в избора им на цвят и материали за декорация. „Този път кампанията е по-специална за нас, тъй като „Оргахим“ празнува 120 години от основаването си. Празнуваме цветовете, които създаваме за хората“, каза Емил Кунчев – маркетинг мениджър на компанията. И като на празник, от екипа на българския производител на бои бяха подготвили още по-цветен и нестандартен уъркшоп, за да изберат актуалния тренд, който ще диктува модата в интериора и декорацията през следващите 12 месеца.

В уъркшопа се включиха водещите дизайнери и архитекти на интериорните студиа „Дизайница“ и ATG design, носителят на 4 награди RED DOT design award за индустриален и продуктов дизайн Илиан Милинов, създателите на визиите за подовите покрития на KAI Group и "Кроношпан България", колорист, графичен дизайнер, разработчици и маркетинг специалисти на производителите на продукти и материали за оформлението на дома.

В продължение на няколко часа работните групи определяха онези комбинации от цветове, текстури и ключови думи, които отразяват усещането им за актуалните тенденции в дизайна на глобално ниво. За първи път тази година колажите (mood boards) от различни материали – текстил, дамаски, камък, дърво, керамика, цветни листове и фото изображения бяха изработени върху 3D стаи, които вплетоха представите за водещия тренд за 2022 г.

„Празнуваме връщането на вкуса към живота, въпреки месеците на трудности и ограничения, през които преминава света“, коментира Емил Кунчев и допълни, че „Цвят на годината“ на „Оргахим“ вече е локален тренд, който внася глобалната мода в дизайна, в интериора на дома.    

Цветове на годината са били „Нептун“ (2016), „Тракийско злато“ (2017), „Кадифена роза“(2018), „Органик“ нюанс на зеленото (2019), „Синя хармония (2020) и „БежаВю“ (2021).

ОЩЕ НОВИНИ

Двама заместник-министри откриха ТЕХНОМЕБЕЛ 2024

Двама заместник-министри откриха ТЕХНОМЕБЕЛ 2024

От 23 до 26 април бизнес изложението на мебелната и дървообработващата промишленост изпълва залите на Интер Експо Център в София

Стартира изложението на мебелната и дървообработващата промишленост – ТЕХНОМЕБЕЛ

Стартира изложението на мебелната и дървообработващата промишленост – ТЕХНОМЕБЕЛ

От утре в продължение на четири дни близо 100 фирми ще представят машини, софтуер, продукти и материали от последно поколение за индустрията

Как да се сдобиете с билет за изложението ТЕХНОМЕБЕЛ 2024?

Как да се сдобиете с билет за изложението ТЕХНОМЕБЕЛ 2024?

От 23 до 26 април международният формат превръща София в пресечна точка за Източна Европа на мебелната и дървообработващата промишленост

Недвижимата културна ценност Банкерска сграда в София е предвидена за хотел от веригата на Робърт де Ниро

Недвижимата културна ценност Банкерска сграда в София е предвидена за хотел от веригата на Робърт де Ниро

Марката за луксозни хотели, ресторанти и резиденции Nobu подготвя още един хотел в България - на брега на Черно море във Варна

Близо 100 са участниците в 20-ото юбилейно издание на изложение ТЕХНОМЕБЕЛ

Близо 100 са участниците в 20-ото юбилейно издание на изложение ТЕХНОМЕБЕЛ

Изложителите от България и чужбина ще представят над 300 регионални и световни брандове

GROHE SPA на Седмицата на дизайна в Милано

GROHE SPA на Седмицата на дизайна в Милано

Влезте в света на новия лукс и иновациите с разказ за представянето на под-марката на събитието миналата година и очакването от предстоящото издание