30 години Баумит България: Качество, иновации и устойчиво строителство

281

За този период компанията се утвърди като безспорен лидер в производството на строителни материали, фасадни системи и иновативни решения за топлоизолация


През 2025 година Баумит България отбелязва 30 години от стъпването си на българския пазар – три десетилетия, изпълнени с доверие, професионализъм и ангажимент към устойчивото строителство. 

Началото: Стъпка към бъдещето

През 1995 г., в годините на преход и динамични промени, Баумит направи решителната крачка да навлезе на българския пазар – с визията, че висококачествените материали и системни решения ще променят облика на строителния сектор у нас. Компанията започва с амбиция  да промени начина, по който се строи в България, като предложи иновативни, висококачествени и устойчиви решения. 

Иновации с грижа за човека и околната среда

Слоганът на Баумит – „Идеи с бъдеще“, не е просто лозунг, а реална бизнес философия. Компанията не спира да инвестира в изследователска дейност, нови технологии и устойчиви продукти, съчетаващи енергийна ефективност, естетика и здравословна среда за живот. Баумит е сред първите компании в България, въвели цялостни решения за топлоизолация на сгради, които съчетават икономии на енергия и дълготрайна защита. Тя не просто предлага строителни материали, а създава продукти, които променят начина, по който живеем. Самопочистващи се фасади, интелигентни топлоизолационни системи и решения, които щадят природата – всичко това е част от стремежа на Баумит към по-добро и красиво бъдеще.

Баумит в сърцето на строителството

Със заводи в Елин Пелин и Ямбол с общ капацитет 350 000 тона годишно, с модерна инсталация за пастообразни продукти с над 10 000 тона капацитет, с отлична логистика и силно разклонена дистрибуторска мрежа, Баумит присъства в почти всяка фаза от строителния процес – от груб строеж до довършителни работи. Още в първите години компанията изгради стабилни партньорства и спечели доверието на професионалисти и инвеститори, за да достигне днес до стабилни отношения с над 100 дистрибуторски фирми, а продуктите да се предлагат в над 500 точки на продажба. 

През годините Баумит България допринесе за реализирането на хиляди жилищни и обществени проекти в цялата страна. Милиони квадратни метра топлоизолационни системи са монтирани на нови и стари сгради. Специални системи са разработени за допълнително изолиране на сгради със съществуваща топлоизолация, без тя да се премахва.

Образование и отговорност

Баумит България не просто продава продукти – тя обучава, подкрепя и развива строителната общност. Компанията активно организира семинари, обучения и демонстрации както за професионалисти, така и за крайни клиенти. Социалната отговорност е неотменна част от философията ѝ – с участие в инициативи, насочени към подобряване на градската среда, подпомагане на образованието и опазване на природата. Тясната връзка със студентите спомга за допълнителното им ориентиране в бизнес средата. Затова и в рамките на обществената отговорност Баумит България отпуска средно по 18 стипендии на година за най-добрите студенти в УАСГ.

Юбилей с поглед напред

30 години по-късно Баумит България не просто отбелязва юбилей, а прави равносметка и поема нови ангажименти към бъдещето. С амбиция за още по-устойчиви продукти, с фокус върху дигитализацията в строителството и с непрекъсната грижа за качеството, компанията гледа уверено към следващите 30 години.

ОЩЕ НОВИНИ

GROHE Allure: Как банята се превръща в луксозно SPA убежище

GROHE Allure: Как банята се превръща в луксозно SPA убежище

Немската премиум марка представя революционна колекция, която редефинира концепцията за съвременната баня и я трансформира в персонален wellness център

Фасада на годината 2024-2025: празникът на българската архитектура

Фасада на годината 2024-2025: празникът на българската архитектура

Както и в предишни издания, Баумит България отново дава възможност на публиката да избере своя фаворит в конкурса

JYSK празнува 20 години в България с невероятни оферти, забавни инициативи и атрактивни награди

JYSK празнува 20 години в България с невероятни оферти, забавни инициативи и атрактивни награди

Между 28 септември и 27 октомври скандинавската верига за продукти за дома отбелязва откриването на първия си магазин в България 

BALITURA - серия висококачествени интериорни продукти за вътрешно приложение

BALITURA - серия висококачествени интериорни продукти за вътрешно приложение

Брандът на ТЕРАЗИД предлага декоративни мазилки и бои за оформяне на стени и тавани 

Гъвкавата бързо движеща се врата V 5025 Z от Hörmann е с иновативна технология с цип

Гъвкавата бързо движеща се врата V 5025 Z от Hörmann е с иновативна технология с цип

Ако се откъсне от страничните части – например при сблъсък с вилков повдигач, тя автоматично се навива обратно, като това намалява монтажните намеси и създава експлоатационна безопасност

GROHE Colours Collection: Когато банята се превръща в произведение на изкуството

GROHE Colours Collection: Когато банята се превръща в произведение на изкуството

Новата палитра цветове дефинира нови стандарти за дизайн и издръжливост