Carrefour отвори първия си хипермаркет в България
Най-голямата в Европа търговска верига и втора в света Карфур (Carrefour) откри днес първия си хипермаркет в България, съобщиха за citybuild.bg от софийския офис на компанията.
Той се намира в първия шопинг мол в Бургас – Бургас Плаза (на снимката) - и е разположен на 13 000 кв. м., от които 8 300 кв. м. е само търговската площ.
Концепцията на хипермаркета следва принципа “Всичко под един покрив”, като се предлагат над 50 000 артикула - хранителни и нехранителни стоки, съобразени с българския вкус и традиции.
Хипермаркетът е разделен на специализирани секции, всяка от които предлага разнообразие от продукти, обхващащи всички ценови категории. Целта е клиентът да намери търсения продукт на най-изгодната цена.
Новост за България е начинът, по-който е организиран хипермаркета с обособените места за бързо хранене, за шоколадови изделия, за козметика и козметични съвети. В топлия бюфет се предлагат приготвени на място типични български ястия, като е предвидена и зона за хранене.
Рафтовете на “Шоколадов свят” имат формата на къщичка, като върху тях са разположени разнообразни шоколадови и захарни изделия. В зоната за красота се продават, както масовите марки, така и по-висок клас козметични стоки, а клиентите могат да се възползват от професионални бюти консултации. Това са новости за формата на хипермаркетите в България.
В Карфур е изграден своеобразен “entertainment” център – с широк асортимент от книги, видео игри, електронни игри, компактдискове. Идеята е в него редовно да гостуват музикални изпълнители, които да представят новите си албуми.
Обособената секция “Shop in the shop” (магазин в магазина) предлага голямо разнообразие от черна и бяла техника на водещите дистрибутори на българския пазар.
В хипермаркета клиентите могат да открият мебели, фитнес уреди с марката Карфур и стоки за дома от типа „Направи си сам”. Текстилната секция предлага богат асортимент от дрехи на български производители, както и такива с марките на Карфур “Текс” и “Номер 1”.
Карфур работи с над 700 доставчици, мнозинството от които са български фирми. Концепцията на хипермаркета е да продължи да насърчава снабдяването от местни доставчици и предлагането на български продукти, за да се запазят местните традиции.
Вътрешен екип и външна одиторска компания следят за безопасността и качеството на предлаганите стоки в първия хипермаркет Карфур в България, както и дали доставчиците отговарят на търговските стандарти и добрите бизнес практики.
„Концепцията на Карфур е да поддържа партньорства с малки и средни предприятия от страните, където присъства, както и да насърчава снабдяването от местни доставчици, като по този начин дава тласък на местната икономика.”, заяви при откриването на обекта Жан Антоан, изпълнителен директор на Карфур България.
„Карфур е вече тук, защото българският пазар е готов за модерната търговия", допълни още френският мениджър.
Концепцията на хипермаркета следва принципа “Всичко под един покрив”, като се предлагат над 50 000 артикула - хранителни и нехранителни стоки, съобразени с българския вкус и традиции.
Хипермаркетът е разделен на специализирани секции, всяка от които предлага разнообразие от продукти, обхващащи всички ценови категории. Целта е клиентът да намери търсения продукт на най-изгодната цена.
Новост за България е начинът, по-който е организиран хипермаркета с обособените места за бързо хранене, за шоколадови изделия, за козметика и козметични съвети. В топлия бюфет се предлагат приготвени на място типични български ястия, като е предвидена и зона за хранене.
Рафтовете на “Шоколадов свят” имат формата на къщичка, като върху тях са разположени разнообразни шоколадови и захарни изделия. В зоната за красота се продават, както масовите марки, така и по-висок клас козметични стоки, а клиентите могат да се възползват от професионални бюти консултации. Това са новости за формата на хипермаркетите в България.
В Карфур е изграден своеобразен “entertainment” център – с широк асортимент от книги, видео игри, електронни игри, компактдискове. Идеята е в него редовно да гостуват музикални изпълнители, които да представят новите си албуми.
Обособената секция “Shop in the shop” (магазин в магазина) предлага голямо разнообразие от черна и бяла техника на водещите дистрибутори на българския пазар.
В хипермаркета клиентите могат да открият мебели, фитнес уреди с марката Карфур и стоки за дома от типа „Направи си сам”. Текстилната секция предлага богат асортимент от дрехи на български производители, както и такива с марките на Карфур “Текс” и “Номер 1”.
Карфур работи с над 700 доставчици, мнозинството от които са български фирми. Концепцията на хипермаркета е да продължи да насърчава снабдяването от местни доставчици и предлагането на български продукти, за да се запазят местните традиции.
Вътрешен екип и външна одиторска компания следят за безопасността и качеството на предлаганите стоки в първия хипермаркет Карфур в България, както и дали доставчиците отговарят на търговските стандарти и добрите бизнес практики.
„Концепцията на Карфур е да поддържа партньорства с малки и средни предприятия от страните, където присъства, както и да насърчава снабдяването от местни доставчици, като по този начин дава тласък на местната икономика.”, заяви при откриването на обекта Жан Антоан, изпълнителен директор на Карфур България.
„Карфур е вече тук, защото българският пазар е готов за модерната търговия", допълни още френският мениджър.