Carrefour отвори първия си хипермаркет в България

8950
Най-голямата в Европа търговска верига и втора в света Карфур (Carrefour) откри днес първия си хипермаркет в България, съобщиха за citybuild.bg  от софийския офис на компанията.

Той се намира в първия шопинг мол в Бургас – Бургас Плаза (на снимката) - и е разположен на 13 000 кв. м., от които 8 300 кв. м.  е само търговската площ. 
Концепцията на хипермаркета следва принципа “Всичко под един покрив”,  като се предлагат над 50 000 артикула -  хранителни и нехранителни стоки, съобразени с българския вкус и традиции.

Хипермаркетът е разделен на специализирани секции, всяка от които предлага разнообразие от продукти, обхващащи всички ценови категории. Целта е клиентът да намери търсения продукт на най-изгодната цена.

Новост за България е начинът, по-който е организиран хипермаркета с обособените места за бързо хранене, за шоколадови изделия, за козметика и козметични съвети.  В топлия бюфет се предлагат приготвени на място типични български ястия, като е предвидена и зона за хранене.
Рафтовете на “Шоколадов свят” имат формата на къщичка, като върху тях са разположени разнообразни шоколадови и захарни изделия.  В зоната за красота се продават, както масовите марки, така и по-висок клас козметични стоки, а клиентите могат да се възползват от професионални бюти консултации. Това са новости за формата на хипермаркетите в България
 
В Карфур е изграден своеобразен “entertainment” център – с широк асортимент от книги, видео игри, електронни игри, компактдискове. Идеята е в него редовно да гостуват музикални изпълнители, които да представят новите си албуми.

Обособената секция “Shop in the shop” (магазин в магазина) предлага голямо разнообразие от черна и бяла техника на водещите дистрибутори на българския пазар.
 
В хипермаркета клиентите могат да открият мебели, фитнес уреди с марката Карфур и стоки за дома от типа  „Направи си сам”. Текстилната секция предлага богат асортимент от дрехи на български производители, както и такива с марките на Карфур “Текс” и “Номер 1”. 

Карфур работи с над 700 доставчици, мнозинството от които са български фирми. Концепцията на хипермаркета е да продължи да насърчава снабдяването от местни доставчици и предлагането на български продукти, за да се запазят местните традиции. 

Вътрешен екип и външна одиторска компания следят за безопасността и качеството на предлаганите стоки в първия хипермаркет Карфур в България, както и дали доставчиците отговарят на търговските стандарти и добрите бизнес практики.

„Концепцията на Карфур е да поддържа партньорства с малки и средни предприятия от страните, където присъства, както и да насърчава снабдяването от местни доставчици, като по този начин дава тласък на местната икономика.”, заяви при откриването на обекта Жан Антоан, изпълнителен директор на Карфур България.

„Карфур е вече тук, защото българският пазар е готов за модерната търговия", допълни още френският мениджър.