Дигиталният шоурум на колела на GROHE - отново на обиколка из България
От 23 февруари до 2 март в София и Пловдив компанията представи най-новите продукти на марката от портфолиото QuickFix
Камионът предостави на потребителите възможност да се потопят в света на GROHE чрез комбиниране на физическо и дигитално преживяване. Уникалният шоурум на колела GROHE X Motion допълва модерното изживяване на марката, като го доставя директно до клиента.
Искате да се вдъхновите за ремонт у дома? Най-новите колекции на GROHE QuickFix ще ви мотивират да започнете своя нов проект „Направи си сам!“. В интерактивния камион бяха представени най-новите продукти от серията, а компанията раздаде много награди.
Главни акценти в камиона на GROHE бяха продуктите с новото черно матово покритие, чрез които потребителите вече имат възможността да проектират своята баня и кухня в изискания цвят. Като перфектен контраст на концепцията за баня с лъскаво бяло и хром, матово черното покритие създава балансиран цялостен външен вид. Продуктите Matte Black са идеалният икономичен избор за ежедневна употреба у дома и дори могат да бъдат инсталирани от ентусиасти „направи си сам“. Благодарение на издръжливата технология на прахово боядисване, Matte Black убеждава с усъвършенствана устойчивост срещу корозия, избледняване и надраскване.
Освен новите елегантни матово-черни продукти, в камиона бяха представени и душ-слушалките VITALIO START И COMFORT 110, които са с нов дизайн с красива кръгла и кубична форма.
С новите душ-слушалки може да се насладите на GROHE Water Saving - технология за намаляване разхода на вода, GROHE DreamSpray перфектна струя, GROHE Long-Life хромирано покритие и GROHE FastFixation – опция за бързо регулиране. Душ-слушалките са с различни видове струи (Rain, Jet, Massage), със SpeedClean - система против натрупване на варовик, както и със силиконов пръстен, който ще предпази вашият ръчен душ от нараняване.