23 фирми с оферти за ремонт на жп участък Димитровград-Свиленград

843
В откритата процедура за реконструкция и електрификация на участъка преобладават българските фирми.

Участниците могат да участват само за една обособена позиция в пълния й обем. Обособените позиции са, както следва:

 

Позиция 1 - Реконструкция и електрификация на железопътната отсечка Димитровград - Харманли) (от км 231+560 в междугарието Ябълково-Димитровград до км 266+000 в междугарието Симеоновград - Харманли), включително гарите Димитровград и Симеоновград и всички гари и спирки между тях, с приблизителна дължина на железния път 36 км.

 

Позиция 2 - Реконструкция и електрификация на железопътната отсечка Харманли - Свиленград (от км 266+000 в междугарието Симеоновград - Харманли до км 297+750 в междугарието Свиленград - граница с Република Турция), включително гарите Харманли и Свиленград и всички гари и спирки между тях с приблизителна дължина на железния път 34 км и рехабилитация и електрификация на железопътната линия Свиленград - граница с Република Гърция с приблизителна дължина 4 км.

 

Позиция 3 - Изграждане на нови тягови подстанции в Симеоновград и Свиленград и разширение на съществуващата тягова подстанция в Димитровград.

 

Първият участник е фирма „Бончани", АД, град Равена, Италия, която кандидатства за позиция 3 - изграждане на нови тягови подстанции в Симеоновград и Свиленград и разширение на съществуващата тягова подстанция в Димитровград.

 

Втората фирма, подала оферта, е ДЗЗД „Кондоте България", Варна. Тя кандидатства за позиция 1.

 

Третият участник е обединение АББ България ООД, София и кандидатства за позиция 3.

 

Следват фирмите: „Аларко", Турция, „Терна" АД , Гърция, „Електрен Кобра", Мадрид, ДЗЗС Транс, Варна, Консорциум „SOWA инженеринг", ОХЛЗС, Чешка република, Фирма Чи Ем Чи-Акмар, Италия , Джей едн Пи - Авакс" С. А., Гърция, Сдружение „Железопътна инфраструктура", София, фирма „Салющънс", „Чи Ел Еф, Сабатини", Италия, „Обединени железници", София, „Джи Си Еф ЕСКА, Старт инжинеринг АД.