Футболисти на Левски позират за Ceresit

571
Фирма Хенкел-България представи днес новата интернет страницата на строителното си подразделение Ceresit.

Сайтът www.ceresit.bg ще предлага подробна информация за продуктите на компанията. Клиентите ще имат възможност да научат за интересни събития, свързани с фирмата. В архива на портала те ще могат да прочетат и всички броеве на строителния бюлетин “Ceresit Live”, който излиза вече трета година. От компанията предлагат и възможност за абонамент за новини от Ceresit, както и поръчки на брошури и каталози за различни продукти и системи на немската марка.  
По случай официалното стартиране на сайта, от Хенкел представиха ексклузивната фотосесия на Валери Домовчийски и Лусио Вагнер от ПФК Левски. Двамата футболисти показаха за първи път свои снимки, направени специално за Ceresit, които ще могат свободно да бъдат разглеждани и сваляни от  обновения сайт на компанията.  
В началото на годината, като част от международната политика на концерна Хенкел да спонсорира спорта по света, Хенкел България подписа споразумение за спонсорство с водещия футболен клуб у нас „Левски”.  Освен това компанията допълнително реши да дари продукти за реновиране на част от детско-юношеската футболна база на отбора. Инвестицията е на стойност 10,000 лева и включва обновяване на базата с продукти Ceresit като лепила за плочки, фугиращи смеси, продукти за топлоизолация и интериорни бои, както и хидроизолационни материали.   
„Бих искал да благодаря на Хенкел за оказаната подкрепа при обновяването на детско-юношеската футболна база на Левски, защото и аз съм тренирал в нея. Това е важна инвестиция, която ще помогне на младите български футболисти да разгърнат своя талант максимално, така че да се гордеем с тях,” заяви Валери Домовчийски по време на официалното представяне на сайта. Той подари футболни топки на деца от детско-юношеската футболна база на Левски със своя автограф и им пожелаха късмет в бъдещото им развитие като футболисти.  
„Необходимото условие да станеш добър футболист е талантът. Достатъчното условие е да имаш подходящите условия, за да го развиеш. Радваме се, че допринесохме за осигуряването на по-добри условия за развитие на младите надежди на българския футбол,” допълни Боряна Великова, старши продуктов мениджър „Лепилни и строителни технологии”, Хенкел България.  
Хенкел е мултинационална компания, която има над 55 хил. служители в 127 страни по света. Компанията е водещ световен производител в няколко основни направления: лепила и строителни материали,  козметика и перилни препарати. През 2006 г. концернът отбеляза 130 години от своето създаване. Ceresit (Церезит) е най-старата марка на строителното подразделение на Хенкел. През 2005 г марката отпразнува своята 100-годишнина. Продуктовата гама на Ceresit включва повече от 140 артикула.