GROHE спестява 37 милиона пластмасови елементи годишно

240

Компанията се стреми да елиминира цялата ненужна пластмаса в продуктовите опаковки


С десетократно увеличение на замърсяването на океаните с пластмасови отпадъци от 1980г. насам е необходимо да предприемем незабавни действия за справяне с кризата със замърсяването. Въпреки че продуктови решения без пластмаса са все по-търсени както от потребителите, така и от регулаторите, възможностите все още са ограничени, което възпрепятства развитието на всички индустрии. Малките стъпки обаче могат да имат незабавно и осезаемо въздействие и това е един от основните стимули зад усилията за премахване на пластмасата от опаковките на продуктите на GROHE - водеща световна марка за решения за баня и кухненски смесители. През 2018 г. компанията си постави за цел да премахне всякаква пластмаса от своите опаковки като един от трите основни стълба на своята инициатива за по-малко пластмасови отпадъци. Но екипът, заел се с тази задача, осъзнава, че тази пълна промяна не може да бъде осъществена с наличните опции за опаковане.

Фактори като настоящите механизми за рециклиране и липсата на алтернативи без пластмаса за защита, особено за деликатни продуктови повърхности, все още представляват огромно предизвикателство не само за марката GROHE, но и за всички индустрии. И въпреки това компанията отбелязва големи постижения – към момента тя спестява 37 милиона пластмасови елементи годишно, като елиминира цялата ненужна пластмаса в продуктовите опаковки. Това се равнява приблизително на отпадъци от пластмасови опаковки, генерирани от повече от 4300 граждани на ЕС в продължение на една година.

Използването на опаковки с намалено съдържание на пластмаса може да бъде постигнато само чрез комплексен подход, включващ нови иновации и модификации – необходимо е мислене извън рамките. GROHE разработва и интегрира някои прости, но въздействащи промени - продуктова част от структурата за вграждане GROHE Rapid например вече се използва за съхранение на по-дребните свободни части при транспортиране. Тази малка модификация е от голямо значение, спестявайки 26 тона полиетиленови опаковки годишно.

ОЩЕ НОВИНИ

GROHE SPA представя Satin Steel и Satin Graphite - сатенени покрития за дълготрайна естетика и цялостен дизайн в банята

GROHE SPA представя Satin Steel и Satin Graphite - сатенени покрития за дълготрайна естетика и цялостен дизайн в банята

Решенията отговарят на актуалните тенденции за персонализация и превръщане на помещението в лично уелнес пространство, като съчетават тактилна мекота с доказана издръжливост 

5 причини да замените старите си инструменти с Knipex

5 причини да замените старите си инструменти с Knipex

Защо Knipex е правилният избор за всеки професионалист

Citybuild.bg Citybuild.bg
ТЕРАЗИД е първата българска компания, която внедрява единствената по рода си в света система за оцветяване Pearls на Vibrantz Technologies

ТЕРАЗИД е първата българска компания, която внедрява единствената по рода си в света система за оцветяване Pearls на Vibrantz Technologies

Иновативната технология е икономична, устойчива, подобряваща производителността и с по-добра цветова консистентност в сравнение с всяка друга система за оцветяване на течна основа 

Автоматичната система AWB на Hörmann за блокиране на колелата на камиони създава безопасност в товарния пункт

Автоматичната система AWB на Hörmann за блокиране на колелата на камиони създава безопасност в товарния пункт

Новото интелигентно решение предотвратява преместването на превозното средство и намалява опасността от инциденти

GROHE Allure: Как банята се превръща в луксозно SPA убежище

GROHE Allure: Как банята се превръща в луксозно SPA убежище

Немската премиум марка представя революционна колекция, която редефинира концепцията за съвременната баня и я трансформира в персонален wellness център