GROHE спестява 37 милиона пластмасови елементи годишно

237

Компанията се стреми да елиминира цялата ненужна пластмаса в продуктовите опаковки


С десетократно увеличение на замърсяването на океаните с пластмасови отпадъци от 1980г. насам е необходимо да предприемем незабавни действия за справяне с кризата със замърсяването. Въпреки че продуктови решения без пластмаса са все по-търсени както от потребителите, така и от регулаторите, възможностите все още са ограничени, което възпрепятства развитието на всички индустрии. Малките стъпки обаче могат да имат незабавно и осезаемо въздействие и това е един от основните стимули зад усилията за премахване на пластмасата от опаковките на продуктите на GROHE - водеща световна марка за решения за баня и кухненски смесители. През 2018 г. компанията си постави за цел да премахне всякаква пластмаса от своите опаковки като един от трите основни стълба на своята инициатива за по-малко пластмасови отпадъци. Но екипът, заел се с тази задача, осъзнава, че тази пълна промяна не може да бъде осъществена с наличните опции за опаковане.

Фактори като настоящите механизми за рециклиране и липсата на алтернативи без пластмаса за защита, особено за деликатни продуктови повърхности, все още представляват огромно предизвикателство не само за марката GROHE, но и за всички индустрии. И въпреки това компанията отбелязва големи постижения – към момента тя спестява 37 милиона пластмасови елементи годишно, като елиминира цялата ненужна пластмаса в продуктовите опаковки. Това се равнява приблизително на отпадъци от пластмасови опаковки, генерирани от повече от 4300 граждани на ЕС в продължение на една година.

Използването на опаковки с намалено съдържание на пластмаса може да бъде постигнато само чрез комплексен подход, включващ нови иновации и модификации – необходимо е мислене извън рамките. GROHE разработва и интегрира някои прости, но въздействащи промени - продуктова част от структурата за вграждане GROHE Rapid например вече се използва за съхранение на по-дребните свободни части при транспортиране. Тази малка модификация е от голямо значение, спестявайки 26 тона полиетиленови опаковки годишно.

ОЩЕ НОВИНИ

GROHE Colours Collection: Когато банята се превръща в произведение на изкуството

GROHE Colours Collection: Когато банята се превръща в произведение на изкуството

Новата палитра цветове дефинира нови стандарти за дизайн и издръжливост

95 сгради участват в конкурса "Фасада на годината 2024–2025" на Баумит

95 сгради участват в конкурса "Фасада на годината 2024–2025" на Баумит

Разгледайте всички обекти и направете своя избор за предстоящото гласуване за „Фасада на публиката“

Производителят на врати Holler става част от Hörmann

Производителят на врати Holler става част от Hörmann

С придобиването Групата разширява своето портфолио с изработвани по индивидуален проект плъзгащи се врати, врати на панти, както и със системи за огради 

30 години Баумит България: Качество, иновации и устойчиво строителство

30 години Баумит България: Качество, иновации и устойчиво строителство

За този период компанията се утвърди като безспорен лидер в производството на строителни материали, фасадни системи и иновативни решения за топлоизолация

GROHE Blue Home: Интегрирана система за пречистена вода – функционалност и дизайн в съвременната кухня

GROHE Blue Home: Интегрирана система за пречистена вода – функционалност и дизайн в съвременната кухня

Смесителят се превръща в интелигентен център за хидратация, който доставя филтрирана, охладена и газирана вода

ЛИНКИН обяви придобиването на бизнеса си с марка Профилинк от profine GmbH

ЛИНКИН обяви придобиването на бизнеса си с марка Профилинк от profine GmbH

Това е стратегическа стъпка към бъдещ растеж в областта на алуминиеви и ПВЦ архитектурни системи