Hotpoint-Ariston е новата световна обединена марка

465
Марките Hotpoint и Ariston се сливат в една марка Hotpoint-Ariston, обединявайки международният потенциал на британската марка с традициите на италианския символ.

Новото позициониране на марките  е с цел да се затвърдят техните позиции на пазара в средния и висок сегмент.
Това стана ясно по време на презентация днес в столичния хотел „Хилтън”.
В подкрепа на новата стратегия, компанията залага на увеличението на инвестициите за реклама и комуникации. „Обединението Hotpoint-Ariston” е напълно естествено, имайки предвид сходствата между двете марки в позиционирането им, стойностите и рекламните им стратегии”, каза Марко Милани, изп. Директор на Indesit company.
Обещанията от новата компания са за лесни и практични за използване продукти. Фирмата представи и първия от тях-пералната машина Moon.