Multipor става първата въглеродно неутрална търговска марка за изолационни продукти на КСЕЛА

127

Групата се стреми да оказва положително въздействие върху околната среда и климата със своите устойчиви и енергийно ефективни материали, както и чрез участието си в проекти срещу промените на климата


В рамките на своя ангажимент за борба с изменението на климата групата КСЕЛА предлага на своите клиенти възможност да допринесат за смекчаване на изменението на климата. Компанията ще компенсира емисиите на CO2 при производството на минерални изолационни плочи, превръщайки Multipor® в първата въглеродно неутрална марка на групата.

КСЕЛА си е поставила задачата да допринесе значително за намаляване на емисиите на парникови газове и за опазване на климата. Една от основните цели на компанията е интензивно да намали собствените си емисии на въглероден диоксид с 30% до 2030 г. Повече подробности за екологичната, социална и управленска стратегия (ESG strategy) ще намерите тук.

За марката Multipor компанията отива една крачка напред и компенсира емисиите на CO2 от продуктите и от системните аксесоари. Заедно с партньора в компенсирането на емисиите ClimatePartner КСЕЛА измери количествата CO2, които се отделят при производството на Multipor (включително дължащите се на суровини, опаковки, логистика и отделени отпадъци) и компенсира всички неизбежни емисии чрез подкрепа на проекти за действия срещу промените на климата. Тези проекти намаляват емисиите чрез рекултивиране и повторно залесяване, чрез замяна на вредни технологии с алтернативни или чрез други дейности, които се явяват благоприятни за климата и са сертифицирани по международни стандарти.

Групата КСЕЛА избра два сертифицирани проекта за опазване на климата в Европа, които имат важен принос в борбата с глобалното затопляне. Един от тях е в Лихтенау в Германия, който подпомага повторното навлажняване и ренатурация на торфищата, които могат да съхраняват значителни количества CO2. Другият проект е вятърната централа „Свети Никола“ в Североизточна България, която произвежда енергия от вятъра без изкопаеми горива.

КСЕЛА обнови и външния вид на Multipor: от сега нататък марката ще се представя в зелено - от публичните комуникации до фолиото на опаковката. Ребрандирането показва, че екологичното мислене и действие са здраво застъпени в компанията.

Минералните изолационни плочи на Multipor се отличават с отлични изолационни свойства, спомагат за по-малко потребление на енергия в сградите и за по-здравословен климат в помещенията. „Новият облик на Multipor укрепва идентичността на марката и извежда на преден план нейната устойчивост“, отбелязва Мартин Киндт, ръководител на направление „Иновации и стратегически маркетинг“ в групата КСЕЛА.

Multipor съчетава по изключителен начин свойствата огнеустойчивост, паропропускливост и капилярна активност. В допълнение изцяло минералният продукт е напълно рециклируем. Изолационните плочи се произвеждат от естествени суровини, не съдържат фибри и вредни съставки. Специфичните им характеристики ги правят устойчив и интелигентен избор навсякъде в строителството – от мазето до покрива, в жилищни, търговски и промишлени сгради.

КСЕЛА Груп предлага иновативни, безопасни и устойчиви строителни материали, както и цялостни решения за енергоефективно, здравословно и оптимизирано от гледна точка на разходите строителство. С оборот от 1,6 милиарда евро, 95 завода и над 7 000 служители, групата е един от водещите международни производители на строителни и изолационни продукти. КСЕЛА е компания майка на марки като Ytong, Silka, Hebel и Multipor и е пионер в дигитализацията на строителните технологии със своята услуга за автоматизирано проектиране blue.sprint.

За повече информация относно Xella Group посетете: www.xella.com.

ОЩЕ НОВИНИ

SamElyon – когато архитектурата срещне интегрираните технологии

SamElyon – когато архитектурата срещне интегрираните технологии

Партньор в сферата на професионалните аудио и комуникационни системи за изграждането на един от най-модерните комплекси в страната е фирма PRO Audio

GROHE превръща градината Senato в оазис на "Чистата радост от водата" по време на Milan Design Week 2025

GROHE превръща градината Senato в оазис на "Чистата радост от водата" по време на Milan Design Week 2025

Следвайки успеха на миналогодишната инсталация в Palazzo Reale, отличена с наградата Red Dot Best of the Best, от 8 до 13 април компанията трансформира градината в завладяващо изложбено пространство

Hörmann разширява гамата си от системи за съхранение с новите къщички за градински инструменти Juno

Hörmann разширява гамата си от системи за съхранение с новите къщички за градински инструменти Juno

Те предлагат висококачествено пространство за съхранение и позволяват индивидуално оформление с възможностите за комбиниране от два мотива, две форми на покрива, три модерни цвята и до 14 различни размера

Schüco FocusIng – новата PVC система за модернизация и строителство

Schüco FocusIng – новата PVC система за модернизация и строителство

Системата впечатлява с дизайнерски варианти, висок дял на рециклирани материали и отлични стойности на топлоизолация