Multipor става първата въглеродно неутрална търговска марка за изолационни продукти на КСЕЛА

129

Групата се стреми да оказва положително въздействие върху околната среда и климата със своите устойчиви и енергийно ефективни материали, както и чрез участието си в проекти срещу промените на климата


В рамките на своя ангажимент за борба с изменението на климата групата КСЕЛА предлага на своите клиенти възможност да допринесат за смекчаване на изменението на климата. Компанията ще компенсира емисиите на CO2 при производството на минерални изолационни плочи, превръщайки Multipor® в първата въглеродно неутрална марка на групата.

КСЕЛА си е поставила задачата да допринесе значително за намаляване на емисиите на парникови газове и за опазване на климата. Една от основните цели на компанията е интензивно да намали собствените си емисии на въглероден диоксид с 30% до 2030 г. Повече подробности за екологичната, социална и управленска стратегия (ESG strategy) ще намерите тук.

За марката Multipor компанията отива една крачка напред и компенсира емисиите на CO2 от продуктите и от системните аксесоари. Заедно с партньора в компенсирането на емисиите ClimatePartner КСЕЛА измери количествата CO2, които се отделят при производството на Multipor (включително дължащите се на суровини, опаковки, логистика и отделени отпадъци) и компенсира всички неизбежни емисии чрез подкрепа на проекти за действия срещу промените на климата. Тези проекти намаляват емисиите чрез рекултивиране и повторно залесяване, чрез замяна на вредни технологии с алтернативни или чрез други дейности, които се явяват благоприятни за климата и са сертифицирани по международни стандарти.

Групата КСЕЛА избра два сертифицирани проекта за опазване на климата в Европа, които имат важен принос в борбата с глобалното затопляне. Един от тях е в Лихтенау в Германия, който подпомага повторното навлажняване и ренатурация на торфищата, които могат да съхраняват значителни количества CO2. Другият проект е вятърната централа „Свети Никола“ в Североизточна България, която произвежда енергия от вятъра без изкопаеми горива.

КСЕЛА обнови и външния вид на Multipor: от сега нататък марката ще се представя в зелено - от публичните комуникации до фолиото на опаковката. Ребрандирането показва, че екологичното мислене и действие са здраво застъпени в компанията.

Минералните изолационни плочи на Multipor се отличават с отлични изолационни свойства, спомагат за по-малко потребление на енергия в сградите и за по-здравословен климат в помещенията. „Новият облик на Multipor укрепва идентичността на марката и извежда на преден план нейната устойчивост“, отбелязва Мартин Киндт, ръководител на направление „Иновации и стратегически маркетинг“ в групата КСЕЛА.

Multipor съчетава по изключителен начин свойствата огнеустойчивост, паропропускливост и капилярна активност. В допълнение изцяло минералният продукт е напълно рециклируем. Изолационните плочи се произвеждат от естествени суровини, не съдържат фибри и вредни съставки. Специфичните им характеристики ги правят устойчив и интелигентен избор навсякъде в строителството – от мазето до покрива, в жилищни, търговски и промишлени сгради.

КСЕЛА Груп предлага иновативни, безопасни и устойчиви строителни материали, както и цялостни решения за енергоефективно, здравословно и оптимизирано от гледна точка на разходите строителство. С оборот от 1,6 милиарда евро, 95 завода и над 7 000 служители, групата е един от водещите международни производители на строителни и изолационни продукти. КСЕЛА е компания майка на марки като Ytong, Silka, Hebel и Multipor и е пионер в дигитализацията на строителните технологии със своята услуга за автоматизирано проектиране blue.sprint.

За повече информация относно Xella Group посетете: www.xella.com.

ОЩЕ НОВИНИ

Автоматичната система AWB на Hörmann за блокиране на колелата на камиони създава безопасност в товарния пункт

Автоматичната система AWB на Hörmann за блокиране на колелата на камиони създава безопасност в товарния пункт

Новото интелигентно решение предотвратява преместването на превозното средство и намалява опасността от инциденти

GROHE Allure: Как банята се превръща в луксозно SPA убежище

GROHE Allure: Как банята се превръща в луксозно SPA убежище

Немската премиум марка представя революционна колекция, която редефинира концепцията за съвременната баня и я трансформира в персонален wellness център

Фасада на годината 2024-2025: празникът на българската архитектура

Фасада на годината 2024-2025: празникът на българската архитектура

Както и в предишни издания, Баумит България отново дава възможност на публиката да избере своя фаворит в конкурса

JYSK празнува 20 години в България с невероятни оферти, забавни инициативи и атрактивни награди

JYSK празнува 20 години в България с невероятни оферти, забавни инициативи и атрактивни награди

Между 28 септември и 27 октомври скандинавската верига за продукти за дома отбелязва откриването на първия си магазин в България 

BALITURA - серия висококачествени интериорни продукти за вътрешно приложение

BALITURA - серия висококачествени интериорни продукти за вътрешно приложение

Брандът на ТЕРАЗИД предлага декоративни мазилки и бои за оформяне на стени и тавани 

Гъвкавата бързо движеща се врата V 5025 Z от Hörmann е с иновативна технология с цип

Гъвкавата бързо движеща се врата V 5025 Z от Hörmann е с иновативна технология с цип

Ако се откъсне от страничните части – например при сблъсък с вилков повдигач, тя автоматично се навива обратно, като това намалява монтажните намеси и създава експлоатационна безопасност