От теория към практика - Алукьонигщал и Passive House Shop проведоха практически обучения на партньори за правилен монтаж на дограми

173

Над 200 участници от цялата страна имаха възможност да се срещнат, да обменят опит и да се запознаят с добри практики


През април трите водещи компании в областта на енергоефективното строителство – Alukönigstahl България, Passive House Shop и SIGA обединиха усилия в съвместна инициатива, насочена към професионалистите в строителния сектор. В рамките на три събития, проведени във Варна, Пловдив и София, над 200 участници от цялата страна имаха възможност да се срещнат, обменят опит и да се запознаят с добри практики, свързани с темата „Сградна въздухоплътност и правилен монтаж на дограми: От теория към практика“.

Събитията поставиха акцент върху ключовите предизвикателства и решения при създаването на въздухоплътна и енергоефективна сграда, като специален фокус беше отделен на качествения монтаж на прозоречни системи и предотвратяването на термомостове – фактори с пряко влияние върху енергийната ефективност, комфорта и дълготрайността на сградите.

Присъстващите не само чуха за добрите практики, но и ги видяха в действие. Практическите демонстрации на обекти, изпълняващи се със системите Schüco, в реална среда показаха приложението на надеждните продукти за уплътнение и защита от въздух и влага на SIGA, които осигуряват лесен и ефективен монтаж.

Участниците имаха възможност да се включат в практически сесии и да зададат въпроси директно към експертите от трите компании. Теми като енергоефективни фасадни решения, избор на правилни материали и критични детайли при монтажа бяха сред най-обсъжданите.

Събитията се превърнаха в платформа за създаване на професионални контакти, изграждане на нови партньорства и споделяне на визията за устойчиво строителство в България. Общата цел – повишаване на качеството в сградния сектор, обедини експерти, проектанти, архитекти, строителни фирми и инвеститори около нуждата от повече знания и интегриран подход.

ОЩЕ НОВИНИ

GROHE Allure: Как банята се превръща в луксозно SPA убежище

GROHE Allure: Как банята се превръща в луксозно SPA убежище

Немската премиум марка представя революционна колекция, която редефинира концепцията за съвременната баня и я трансформира в персонален wellness център

Фасада на годината 2024-2025: празникът на българската архитектура

Фасада на годината 2024-2025: празникът на българската архитектура

Както и в предишни издания, Баумит България отново дава възможност на публиката да избере своя фаворит в конкурса

JYSK празнува 20 години в България с невероятни оферти, забавни инициативи и атрактивни награди

JYSK празнува 20 години в България с невероятни оферти, забавни инициативи и атрактивни награди

Между 28 септември и 27 октомври скандинавската верига за продукти за дома отбелязва откриването на първия си магазин в България 

BALITURA - серия висококачествени интериорни продукти за вътрешно приложение

BALITURA - серия висококачествени интериорни продукти за вътрешно приложение

Брандът на ТЕРАЗИД предлага декоративни мазилки и бои за оформяне на стени и тавани 

Гъвкавата бързо движеща се врата V 5025 Z от Hörmann е с иновативна технология с цип

Гъвкавата бързо движеща се врата V 5025 Z от Hörmann е с иновативна технология с цип

Ако се откъсне от страничните части – например при сблъсък с вилков повдигач, тя автоматично се навива обратно, като това намалява монтажните намеси и създава експлоатационна безопасност

GROHE Colours Collection: Когато банята се превръща в произведение на изкуството

GROHE Colours Collection: Когато банята се превръща в произведение на изкуството

Новата палитра цветове дефинира нови стандарти за дизайн и издръжливост