Посетители на Paradise Center увеличиха трафика "Хладилника"-Център
Молът на ул. "Сребърна" и бул. "Черни връх" беше пълен до края на 8-часовия фестивал по откриването.
Независимо от обичайните за българина критики, дори голяма част от скептиците посетиха новия мол, обявен като първия лайфстайл център у нас. Разгърнатата площ на търговския център възлиза на над 190 хил. кв.м., а брутната отдаваема площ на над 80 000 кв.м.
Характерна особеност в концепцията на Paradise Center е развлекателната част, която заема около 1/3 от площите, и включва предложения, които досега не са предлагани в мол. И когато всички атракции бъдат открити, се очаква "Райският" център да покаже напълно своята привлекателност.
В Paradise Centеr са обособени четири интериорни зони: Булевардът, Каньонът, Терасата и Градината. Последната има два водопада и езеро с мост в централния атриум.
Друг любопитен елемент в мола е големият фонтан (наричан "гейзер"), както и по-малките водни площи със светлинни ефекти.
Концептуалният дизайн е на RTKL Associates Inc., международно архитектурно бюро с опит при проектирането на над 4 000 000 кв.м. търговски площи в целия свят. Проектът е изпълнен съвместно от Проарх АД и Планинг ЕООД - водещи български проектанти. Инвеститор на Paradise Center е дружеството БУЛФЕЛД ЕООД, а главен изпълнител - Комфорт ООД.
Според разпределението Paradise Center има три подземни нива, две от които за паркинг. На ниво -1 са основно продуктите за дома, на партер и първи етаж са модните марки, а на второ и трето ниво са концентрирани заведения, развлекателната част, фитнес центърът и зоната за организиране на събития Sofia Event Center. Има и открити тераси с изглед към Витоша.
Снимки: citybuild.bg