Приключи ремонтът между гарите Долно Камарци и Мирково
Националната компания “Железопътна инфраструктура” ремонтира Тунел №3 по железния път от Подбалканската железопътна линия.
Движението на влаковете между гарите Долно Камарци и Мирково ще бъде възстановено и днес в 20.30 ч. ще премине бързият влак Бургас-София със скорост от 60 км/ч. След приключване на всички довършителни дейности ще бъде достигната проектната скорост от 85 км/ч, съобщиха от НКЖИ.
Основният ремонт на Тунел № 3 по трета главна жп линия София-Карлово-Зимница е финансиран от Държавния бюджет и изпълнен от Гражданско дружество „РВП-Кьоне – Евротранспроект – Тисен Круп”.
За първи път в България е приложен нов вид конструкция на железния път на асфалто-бетонова основа със стомнени „Y” (ипсилон) траверси. Това е най-дългата конструкция, изградена по този начин в тунел – 3240 м.
Строително-монтажните работи включват: подготовка на земна основна площадка; направа на дренажен канал – 1 400 м.; полагане на бетон за дънна плоча; полагане на асфалтобетон за релсотраверсова скара; монтиране на „Y” траверси и полагане на релси 60 E1 – 3 240 м; изграждане на преходи към железния път на баластова основа.
Изградени са: нова контактна мрежа – по цялата дължина, вентилационна система и въздушна линия за външно ел. захранване.
Основният ремонт на Тунел № 3 по трета главна жп линия София-Карлово-Зимница е финансиран от Държавния бюджет и изпълнен от Гражданско дружество „РВП-Кьоне – Евротранспроект – Тисен Круп”.
За първи път в България е приложен нов вид конструкция на железния път на асфалто-бетонова основа със стомнени „Y” (ипсилон) траверси. Това е най-дългата конструкция, изградена по този начин в тунел – 3240 м.
Строително-монтажните работи включват: подготовка на земна основна площадка; направа на дренажен канал – 1 400 м.; полагане на бетон за дънна плоча; полагане на асфалтобетон за релсотраверсова скара; монтиране на „Y” траверси и полагане на релси 60 E1 – 3 240 м; изграждане на преходи към железния път на баластова основа.
Изградени са: нова контактна мрежа – по цялата дължина, вентилационна система и въздушна линия за външно ел. захранване.