Ролетни врати с балансиращи пружини предложи „Хьорман” на панаира в Пловдив

4933
Вратата ASP 40 с визия на остъклена дограма и ALR Vitraplan, която се слива с фасадата, са другите нови продукти от компанията.  

Снимка: citybuild.bg 

 

Една от новите врати, които „Хьорман" предлага, е новото поколение ролетна врата с балансиращи пружини за гаражни цели. Тя има решение за вътрешен монтаж, а от тази година - и за външен. Всички алуминиеви ламели, от които се произвежда, са термоизолирани с полиуретанов пълнеж. Ролетната врата е с двигател, като при евентуално спиране на тока са взети мерки тя да бъде деблокирана.

 

Според инж. Владимир Славчев, представител на "Хьорман България", това, което ги отличава от конкуренцията е, че пружините носят цялата врата и я задвижва малък двигател - за разлика от всички врати от този тип, които се предлагат за гаражни цели, където се изисква по-мощен двигател и има повече разход на електроенергия.

 

Снимка: citybuild.bg 

 

За гаражния сектор „Хьорман" предлага още радиосистема Bisecur - за обратна връзка с гаражната врата. При лоши метеорологични условия не е необходимо да чакате, за да сте сигурни, че вратата се е затворила. С новото дистанционно с проверка на позицията на вратата можете да сте спокойни дори от апартамента си.

 

Системата е въведена и във всички двигатели за гаражни и портални врати, каза инж. Славчев. Според него тя може да се ползва и за индустриалните врати - с допълнително вграждане на приемник. 

 

 

Друга новост при „Хьорман" е ролетната врата за индустриални цели - също ново поколение с балансиращи пружини, която се движи много лесно. Тя може да бъде и с двигател, и с ръчен механизъм. „При индустриалните врати нещата стоят малко по-различно - самият ламел може да бъде термоизолиран или не, може да е алуминиев или стоманен - възможностите са по-големи", каза за citybuild.bg инж. Славчев.   

 

Нова врата на „Хьорман" също е индустриалната секционна врата ASP 40, която се отличава с незабележими преходи между ламелите. Вратата се вписва оптимално в модерните индустриални архитектури с големи остъклени площи. А вратата ALR Vitraplan може да бъде оптимално интегрирана във фасадата. Рамковият профил е дискретен - нищо не нарушава общата визия.

 

 

 

Друга новост от „Хьорман" е задвижването, както и нов двигател при индустриалните врати, който е с монофазово захранване, с верижна предавка и икономисва място. Той много по-икономичен и с плавен пуск и стоп, което помага и за правилното движение и защита на вратата, което е много важно, подчерта инж. Славчев.

 

При индустриалните врати имаме бързо движеща, която не е от най-новия тип, но новост тук е, че имаме светлинна бариера до два метра и половина височина, т.е. при необходимост вратата спира, дори ако е тръгнала да се затваря, или се връща. Така се защитават както хората, така и техниката и самата врата", каза инж. Владимир Славчев.

 

Снимка: citybuild.bg 

Ема Димитрова