Най-високият американски небостъргач с ново име
Най-високият небостъргач в САЩ Сиърс тауър (Sears Tower), превърнал се в символ на Чикаго, вече ще се казва Уилис тауър (Willis Tower).
Това съобщи Ройтерс и уточни, че новият кръстник на сградата е третата по големина в света британската застрахователна компания Уилис груп холдингс.
Тя получи честта зданието да носи нейното име след като подписа договор за наем на 13 000 кв.м. от него.
36-годишната сграда, висока 442 метра, заемащи 110 етажа е емблема не само на града, тя е световна забележителност, каза Аарон Перлут , управляващ партньор в известна американска ПР агенция, базирана в Сейн Луис.
Той е привърженик на тезата, че ще минат десетилетия, докато новото име започне да се използва от хората. Подобно мнение изказват и академици, историци и обикновени хора, жители на Чикаго.
Много от тях не са съгласни с прекръстването на небостъргача и са инициирали протест в website www.itsthesearstower.com , който е събрал 34 000 подписа в петиция.
Сградата сменя името си за първи път от откриването си през 1973 година насам.
През 1991г. компанията Сиърс (Sears) я напуска и се установява в предградие на Чикаго. Междувременно фирмата претърпява загуби от веригите Wal-Mart Stores Inc. и Home Depot Inc. Дори след напускането, небостъргачът запазва името си за цели 18 години без самата компания да използва офиси в него.
Над 56 000 куб.м. бетон са използвани за изливането само на основите и плочите на сградата, което е достатъчно да се построи магистрала с 8 платна и дълга 8 километра.
Зданието впечатлява туристите и гостите на града с уникална архитектура и спиращи дъха гледки към езерото на града.
Джо Плъмери, мениджър на базираната в Лондон компания Уилис груп холдингс заяви с гордост при откриването: „Когато имаш шанса името ти да бъде сложено на проект от такъв мащаб, това наистина говори много за нашата компания!”.
Тя получи честта зданието да носи нейното име след като подписа договор за наем на 13 000 кв.м. от него.
36-годишната сграда, висока 442 метра, заемащи 110 етажа е емблема не само на града, тя е световна забележителност, каза Аарон Перлут , управляващ партньор в известна американска ПР агенция, базирана в Сейн Луис.
Той е привърженик на тезата, че ще минат десетилетия, докато новото име започне да се използва от хората. Подобно мнение изказват и академици, историци и обикновени хора, жители на Чикаго.
Много от тях не са съгласни с прекръстването на небостъргача и са инициирали протест в website www.itsthesearstower.com , който е събрал 34 000 подписа в петиция.
Сградата сменя името си за първи път от откриването си през 1973 година насам.
През 1991г. компанията Сиърс (Sears) я напуска и се установява в предградие на Чикаго. Междувременно фирмата претърпява загуби от веригите Wal-Mart Stores Inc. и Home Depot Inc. Дори след напускането, небостъргачът запазва името си за цели 18 години без самата компания да използва офиси в него.
Над 56 000 куб.м. бетон са използвани за изливането само на основите и плочите на сградата, което е достатъчно да се построи магистрала с 8 платна и дълга 8 километра.
Зданието впечатлява туристите и гостите на града с уникална архитектура и спиращи дъха гледки към езерото на града.
Джо Плъмери, мениджър на базираната в Лондон компания Уилис груп холдингс заяви с гордост при откриването: „Когато имаш шанса името ти да бъде сложено на проект от такъв мащаб, това наистина говори много за нашата компания!”.