Профилинк е с нова корпоративна идентичност и става част от индустриалната група LINKIN

120

След повече от 30 години лидерство компанията е готова да покори международния пазар с нов индустриален бранд и ново продуктово портфолио


Профилинк, една от най-успешните производствени компании и търговски марки в България, обяви, че успешно приключва близо едногодишен проект по препозиционирането и цялостния си ребрандинг.

„Щастливи сме да съобщим, че след много усилена работа вече можем да покажем новата си бранд архитектура, а заедно с това и новата визия на Профилинк. Проектът стартира преди повече от година и съвместната работа с водещи специалисти в областта ни даде възможност да постигнем този успех. Официалното пускане на новите марки е планирано за последната седмица на март“, казва Мариета Зайкова, Бранд Мениджър в компанията.

Голямата новина всъщност е новата бранд архитектура и представянето на пазара на LINKIN, основната индустриална търговска марка, под чиято шапка ще се развиват производствените мощности и други бизнеси в групата. Другата сериозна промяна в бранд стратегията на компанията касае Профилинк, който става архитектурен продуктов бранд на LINKIN и ще продължава да се фокусира в разработване на алуминиеви и ПВЦ системи за прозорци, врати, фасади, перголи и др.


 
Към момента компанията разполага с голям завод за ПВЦ профили край Пловдив, предприятие за рециклиране на ПВЦ отпадъци и собствен соларен парк на покрива на производствената си база. Изграждането на рециклиращи инсталации и соларни паркове е част от дългосрочната стратегия за устойчиво развитие на фирмата.

Преди няколко години започва строителството на високотехнологичен завод за алуминиеви профили - както за архитектурни, така и индустриални приложения. Откриването на завода предстои тази година. С този ход Профилинк навлиза в нов бизнес – производство на алуминиеви профили и разработване на собствени алуминиеви архитектурни системи.

„Изцяло новият ни бизнес модел, разширяване на производствените мощности и новото архитектурно портфолио продиктува нуждата от проекта за ребрандинг и цялостно обновяване на идентичността на Профилинк. С увереност и ангажимент ще продължим да предоставяме качествени продукти и услуги на нашите клиенти и да насърчаваме иновациите и устойчивото развитие в бранша“, сподели Теодор Линкин, управляващ партньор в Профилинк.

ОЩЕ НОВИНИ

Винербергер: 20 години в България

Винербергер: 20 години в България

По пътя на успеха: От Луковит, Елин Пелин и Ботевград към нови хоризонти

GROHE Eurosmart: Удобство, сигурност и стил за всяка баня и кухня

GROHE Eurosmart: Удобство, сигурност и стил за всяка баня и кухня

Серията смесители съчетава дизайн, иновации и функционалност, съобразени с индивидуалните нужди на потребителите

Баумит СпийдМастър – топлоизолация на скорост

Баумит СпийдМастър – топлоизолация на скорост

Създадена като отговор на липсата на време и квалифицирани кадри, иновативната система напълно трансформира начина, по който се полагат топлоизолационни системи

От теория към практика - Алукьонигщал и Passive House Shop проведоха практически обучения на партньори за правилен монтаж на дограми

От теория към практика - Алукьонигщал и Passive House Shop проведоха практически обучения на партньори за правилен монтаж на дограми

Над 200 участници от цялата страна имаха възможност да се срещнат, да обменят опит и да се запознаят с добри практики

Изборът на подходящи строителни елементи допринася за икономичността, дълготрайността и устойчивостта на жилищните и индустриални строежи

Изборът на подходящи строителни елементи допринася за икономичността, дълготрайността и устойчивостта на жилищните и индустриални строежи

За това кои изисквания следва да се спазват при врати и порти и кои критерии са от значение при избора на продукти разказва Маркус Вайнбауер - мениджър „Ключови клиенти“ към филиала на Hörmann в Мюнхен

JYSK България представи колекцията си градински мебели 2025 и плановете си до края на годината

JYSK България представи колекцията си градински мебели 2025 и плановете си до края на годината

Веригата стъпи на два нови континента, открива поне пет нови магазина у нас и отбелязва 20 години в България