Профилинк е с нова корпоративна идентичност и става част от индустриалната група LINKIN

124

След повече от 30 години лидерство компанията е готова да покори международния пазар с нов индустриален бранд и ново продуктово портфолио


Профилинк, една от най-успешните производствени компании и търговски марки в България, обяви, че успешно приключва близо едногодишен проект по препозиционирането и цялостния си ребрандинг.

„Щастливи сме да съобщим, че след много усилена работа вече можем да покажем новата си бранд архитектура, а заедно с това и новата визия на Профилинк. Проектът стартира преди повече от година и съвместната работа с водещи специалисти в областта ни даде възможност да постигнем този успех. Официалното пускане на новите марки е планирано за последната седмица на март“, казва Мариета Зайкова, Бранд Мениджър в компанията.

Голямата новина всъщност е новата бранд архитектура и представянето на пазара на LINKIN, основната индустриална търговска марка, под чиято шапка ще се развиват производствените мощности и други бизнеси в групата. Другата сериозна промяна в бранд стратегията на компанията касае Профилинк, който става архитектурен продуктов бранд на LINKIN и ще продължава да се фокусира в разработване на алуминиеви и ПВЦ системи за прозорци, врати, фасади, перголи и др.


 
Към момента компанията разполага с голям завод за ПВЦ профили край Пловдив, предприятие за рециклиране на ПВЦ отпадъци и собствен соларен парк на покрива на производствената си база. Изграждането на рециклиращи инсталации и соларни паркове е част от дългосрочната стратегия за устойчиво развитие на фирмата.

Преди няколко години започва строителството на високотехнологичен завод за алуминиеви профили - както за архитектурни, така и индустриални приложения. Откриването на завода предстои тази година. С този ход Профилинк навлиза в нов бизнес – производство на алуминиеви профили и разработване на собствени алуминиеви архитектурни системи.

„Изцяло новият ни бизнес модел, разширяване на производствените мощности и новото архитектурно портфолио продиктува нуждата от проекта за ребрандинг и цялостно обновяване на идентичността на Профилинк. С увереност и ангажимент ще продължим да предоставяме качествени продукти и услуги на нашите клиенти и да насърчаваме иновациите и устойчивото развитие в бранша“, сподели Теодор Линкин, управляващ партньор в Профилинк.

ОЩЕ НОВИНИ

30 години Баумит България: Качество, иновации и устойчиво строителство

30 години Баумит България: Качество, иновации и устойчиво строителство

За този период компанията се утвърди като безспорен лидер в производството на строителни материали, фасадни системи и иновативни решения за топлоизолация

GROHE Blue Home: Интегрирана система за пречистена вода – функционалност и дизайн в съвременната кухня

GROHE Blue Home: Интегрирана система за пречистена вода – функционалност и дизайн в съвременната кухня

Смесителят се превръща в интелигентен център за хидратация, който доставя филтрирана, охладена и газирана вода

ЛИНКИН обяви придобиването на бизнеса си с марка Профилинк от profine GmbH

ЛИНКИН обяви придобиването на бизнеса си с марка Профилинк от profine GmbH

Това е стратегическа стъпка към бъдещ растеж в областта на алуминиеви и ПВЦ архитектурни системи

Новост при Hörmann: Изолиращи врати за хладилни и фризерни помещения

Новост при Hörmann: Изолиращи врати за хладилни и фризерни помещения

Групата предлага разширена продуктова програма в областта на вратите с определени функции  

ТЕРАЗИД се превръща в един от водещите производители на декоративни мазилки

ТЕРАЗИД се превръща в един от водещите производители на декоративни мазилки

Новият център Terazid Academy предлага специализирани обучения с участието на известни декоратори и ще представя както доказани, така и нови материали, продукти и системи

Онази малка пукнатина на фасадата? Тя е по-голям проблем, отколкото си мислите

Онази малка пукнатина на фасадата? Тя е по-голям проблем, отколкото си мислите

Вижте как да се справите с микропукнатините лесно и трайно, преди да са нанесли сериозни щети