Профилинк е с нова корпоративна идентичност и става част от индустриалната група LINKIN

116

След повече от 30 години лидерство компанията е готова да покори международния пазар с нов индустриален бранд и ново продуктово портфолио


Профилинк, една от най-успешните производствени компании и търговски марки в България, обяви, че успешно приключва близо едногодишен проект по препозиционирането и цялостния си ребрандинг.

„Щастливи сме да съобщим, че след много усилена работа вече можем да покажем новата си бранд архитектура, а заедно с това и новата визия на Профилинк. Проектът стартира преди повече от година и съвместната работа с водещи специалисти в областта ни даде възможност да постигнем този успех. Официалното пускане на новите марки е планирано за последната седмица на март“, казва Мариета Зайкова, Бранд Мениджър в компанията.

Голямата новина всъщност е новата бранд архитектура и представянето на пазара на LINKIN, основната индустриална търговска марка, под чиято шапка ще се развиват производствените мощности и други бизнеси в групата. Другата сериозна промяна в бранд стратегията на компанията касае Профилинк, който става архитектурен продуктов бранд на LINKIN и ще продължава да се фокусира в разработване на алуминиеви и ПВЦ системи за прозорци, врати, фасади, перголи и др.


 
Към момента компанията разполага с голям завод за ПВЦ профили край Пловдив, предприятие за рециклиране на ПВЦ отпадъци и собствен соларен парк на покрива на производствената си база. Изграждането на рециклиращи инсталации и соларни паркове е част от дългосрочната стратегия за устойчиво развитие на фирмата.

Преди няколко години започва строителството на високотехнологичен завод за алуминиеви профили - както за архитектурни, така и индустриални приложения. Откриването на завода предстои тази година. С този ход Профилинк навлиза в нов бизнес – производство на алуминиеви профили и разработване на собствени алуминиеви архитектурни системи.

„Изцяло новият ни бизнес модел, разширяване на производствените мощности и новото архитектурно портфолио продиктува нуждата от проекта за ребрандинг и цялостно обновяване на идентичността на Профилинк. С увереност и ангажимент ще продължим да предоставяме качествени продукти и услуги на нашите клиенти и да насърчаваме иновациите и устойчивото развитие в бранша“, сподели Теодор Линкин, управляващ партньор в Профилинк.

ОЩЕ НОВИНИ

SamElyon – когато архитектурата срещне интегрираните технологии

SamElyon – когато архитектурата срещне интегрираните технологии

Партньор в сферата на професионалните аудио и комуникационни системи за изграждането на един от най-модерните комплекси в страната е фирма PRO Audio

GROHE превръща градината Senato в оазис на "Чистата радост от водата" по време на Milan Design Week 2025

GROHE превръща градината Senato в оазис на "Чистата радост от водата" по време на Milan Design Week 2025

Следвайки успеха на миналогодишната инсталация в Palazzo Reale, отличена с наградата Red Dot Best of the Best, от 8 до 13 април компанията трансформира градината в завладяващо изложбено пространство

Hörmann разширява гамата си от системи за съхранение с новите къщички за градински инструменти Juno

Hörmann разширява гамата си от системи за съхранение с новите къщички за градински инструменти Juno

Те предлагат висококачествено пространство за съхранение и позволяват индивидуално оформление с възможностите за комбиниране от два мотива, две форми на покрива, три модерни цвята и до 14 различни размера

Schüco FocusIng – новата PVC система за модернизация и строителство

Schüco FocusIng – новата PVC система за модернизация и строителство

Системата впечатлява с дизайнерски варианти, висок дял на рециклирани материали и отлични стойности на топлоизолация

EТЕМ се срещна с партньорите си от цялата страна

EТЕМ се срещна с партньорите си от цялата страна

Екипът на компанията представи подобрения на съществуващи системи, нови фасадни решения и концептуални разработки за нови продукти