Профилинк е с нова корпоративна идентичност и става част от индустриалната група LINKIN

69

След повече от 30 години лидерство компанията е готова да покори международния пазар с нов индустриален бранд и ново продуктово портфолио


Профилинк, една от най-успешните производствени компании и търговски марки в България, обяви, че успешно приключва близо едногодишен проект по препозиционирането и цялостния си ребрандинг.

„Щастливи сме да съобщим, че след много усилена работа вече можем да покажем новата си бранд архитектура, а заедно с това и новата визия на Профилинк. Проектът стартира преди повече от година и съвместната работа с водещи специалисти в областта ни даде възможност да постигнем този успех. Официалното пускане на новите марки е планирано за последната седмица на март“, казва Мариета Зайкова, Бранд Мениджър в компанията.

Голямата новина всъщност е новата бранд архитектура и представянето на пазара на LINKIN, основната индустриална търговска марка, под чиято шапка ще се развиват производствените мощности и други бизнеси в групата. Другата сериозна промяна в бранд стратегията на компанията касае Профилинк, който става архитектурен продуктов бранд на LINKIN и ще продължава да се фокусира в разработване на алуминиеви и ПВЦ системи за прозорци, врати, фасади, перголи и др.


 
Към момента компанията разполага с голям завод за ПВЦ профили край Пловдив, предприятие за рециклиране на ПВЦ отпадъци и собствен соларен парк на покрива на производствената си база. Изграждането на рециклиращи инсталации и соларни паркове е част от дългосрочната стратегия за устойчиво развитие на фирмата.

Преди няколко години започва строителството на високотехнологичен завод за алуминиеви профили - както за архитектурни, така и индустриални приложения. Откриването на завода предстои тази година. С този ход Профилинк навлиза в нов бизнес – производство на алуминиеви профили и разработване на собствени алуминиеви архитектурни системи.

„Изцяло новият ни бизнес модел, разширяване на производствените мощности и новото архитектурно портфолио продиктува нуждата от проекта за ребрандинг и цялостно обновяване на идентичността на Профилинк. С увереност и ангажимент ще продължим да предоставяме качествени продукти и услуги на нашите клиенти и да насърчаваме иновациите и устойчивото развитие в бранша“, сподели Теодор Линкин, управляващ партньор в Профилинк.

ОЩЕ НОВИНИ

Hörmann предлага врати на атрактивни промоционални цени в рамките на годишната Европейска акция 2024

Hörmann предлага врати на атрактивни промоционални цени в рамките на годишната Европейска акция 2024

Продуктите в акцията са 100% въглеродно неутрални и впечатляват с висок стандарт за безопасност

GROHE SPA на Седмицата на дизайна в Милано

GROHE SPA на Седмицата на дизайна в Милано

Влезте в света на новия лукс и иновациите с разказ за представянето на под-марката на събитието миналата година и очакването от предстоящото издание

По пътя към успешна кариера със съдействието на АЛУКЬОНИГЩАЛ

По пътя към успешна кариера със съдействието на АЛУКЬОНИГЩАЛ

Компанията инвестира своите опит и знания в развитието на младите бъдещи архитекти

Terazid G-22 (Betoncontact) е висококачествен контактен грунд

Terazid G-22 (Betoncontact) е висококачествен контактен грунд

Продуктът на ТЕРАЗИД служи за създаване на връзка между стари нестабилни основи и нови мазилки и настилки

Нов стандарт за инсталации за пастообразни продукти е внедрен в БАУМИТ БЪЛГАРИЯ

Нов стандарт за инсталации за пастообразни продукти е внедрен в БАУМИТ БЪЛГАРИЯ

Целта е да се постигне по-добър контрол на качеството, да се подобрят условията на труд, да се повиши производителността и да се намалят разходите

Шоурумът на ЕТЕМ в Пловдив получи престижна награда DIBLA DESIGN AWARDS

Шоурумът на ЕТЕМ в Пловдив получи престижна награда DIBLA DESIGN AWARDS

Отличията за интериорен и продуктов дизайн са авторитетна оценка за професионализъм и талант