Профилинк е с нова корпоративна идентичност и става част от индустриалната група LINKIN

127

След повече от 30 години лидерство компанията е готова да покори международния пазар с нов индустриален бранд и ново продуктово портфолио


Профилинк, една от най-успешните производствени компании и търговски марки в България, обяви, че успешно приключва близо едногодишен проект по препозиционирането и цялостния си ребрандинг.

„Щастливи сме да съобщим, че след много усилена работа вече можем да покажем новата си бранд архитектура, а заедно с това и новата визия на Профилинк. Проектът стартира преди повече от година и съвместната работа с водещи специалисти в областта ни даде възможност да постигнем този успех. Официалното пускане на новите марки е планирано за последната седмица на март“, казва Мариета Зайкова, Бранд Мениджър в компанията.

Голямата новина всъщност е новата бранд архитектура и представянето на пазара на LINKIN, основната индустриална търговска марка, под чиято шапка ще се развиват производствените мощности и други бизнеси в групата. Другата сериозна промяна в бранд стратегията на компанията касае Профилинк, който става архитектурен продуктов бранд на LINKIN и ще продължава да се фокусира в разработване на алуминиеви и ПВЦ системи за прозорци, врати, фасади, перголи и др.


 
Към момента компанията разполага с голям завод за ПВЦ профили край Пловдив, предприятие за рециклиране на ПВЦ отпадъци и собствен соларен парк на покрива на производствената си база. Изграждането на рециклиращи инсталации и соларни паркове е част от дългосрочната стратегия за устойчиво развитие на фирмата.

Преди няколко години започва строителството на високотехнологичен завод за алуминиеви профили - както за архитектурни, така и индустриални приложения. Откриването на завода предстои тази година. С този ход Профилинк навлиза в нов бизнес – производство на алуминиеви профили и разработване на собствени алуминиеви архитектурни системи.

„Изцяло новият ни бизнес модел, разширяване на производствените мощности и новото архитектурно портфолио продиктува нуждата от проекта за ребрандинг и цялостно обновяване на идентичността на Профилинк. С увереност и ангажимент ще продължим да предоставяме качествени продукти и услуги на нашите клиенти и да насърчаваме иновациите и устойчивото развитие в бранша“, сподели Теодор Линкин, управляващ партньор в Профилинк.

ОЩЕ НОВИНИ

Автоматичната система AWB на Hörmann за блокиране на колелата на камиони създава безопасност в товарния пункт

Автоматичната система AWB на Hörmann за блокиране на колелата на камиони създава безопасност в товарния пункт

Новото интелигентно решение предотвратява преместването на превозното средство и намалява опасността от инциденти

GROHE Allure: Как банята се превръща в луксозно SPA убежище

GROHE Allure: Как банята се превръща в луксозно SPA убежище

Немската премиум марка представя революционна колекция, която редефинира концепцията за съвременната баня и я трансформира в персонален wellness център

Фасада на годината 2024-2025: празникът на българската архитектура

Фасада на годината 2024-2025: празникът на българската архитектура

Както и в предишни издания, Баумит България отново дава възможност на публиката да избере своя фаворит в конкурса

JYSK празнува 20 години в България с невероятни оферти, забавни инициативи и атрактивни награди

JYSK празнува 20 години в България с невероятни оферти, забавни инициативи и атрактивни награди

Между 28 септември и 27 октомври скандинавската верига за продукти за дома отбелязва откриването на първия си магазин в България 

BALITURA - серия висококачествени интериорни продукти за вътрешно приложение

BALITURA - серия висококачествени интериорни продукти за вътрешно приложение

Брандът на ТЕРАЗИД предлага декоративни мазилки и бои за оформяне на стени и тавани