Citybuildhome.bg сглобява мебели с IKEA
По повод откриването на магазина си в София на 20 септември компанията демонстрира лекотата, с която се сглобяват нейните мебели.
Мебелите и продуктите за дома на IKEA са добре известни със своя съвременен, функционален дизайн и високо качество. Те се опаковат в „плоски пакети", които могат лесно да се транспортират от магазина до дома. Голям брой от продуктите, които непрекъснато се обновяват през годината, са проектирани така, че да бъдат сглобени с лекота от клиентите. За да докажат това, на пресконференцията от IKEA предложиха на доброволци сами да сглобят фотьойл. На издателя на Citybuild.bg и CitybuildHome.bg Виляна Павлова помогна управителят на IKEA в България Тео Муратидис.
Снимки: citybuild.bg
IKEA е най-голямата верига магазини за обзавеждане на дома. Основана е в южната част на Швеция през 1943 г. от Ингвар Кампрад. Днес IKEA има 324 магазина. До дни се открива 325-ят магазин в Мелбърн.
У нас IKEA ще навлезе чрез договор за франчайз с компанията House Market S.A, която управлява пет магазина на IKEA в Гърция и един в Кипър. 326-ят магазин от семейството на IKEA се намира в столицата - на Околовръстен път 216, близо до кръстовището с Бистришко шосе. Той заема обща площ от повече от 30 000 m². На въпрос как ще овладеят очакваният наплив от потребители на 20 септември, от IKEA заявиха, че вече имат достатъчно опит в успешното откриване на магазини и при предвидените мерки смятат, че откриването от 10.00 часа ще премине гладко.
По повод предстоящото откриване, при голям интерес и в артистична обстановка, компанията проведе първата си официална пресконференция у нас.
Снимка: citybuild.bg
Главният изпълнителен директор на групата Фурлис - Апостолос Петалас, специално благодари на правителството за оказаната подкрепа IKEA да стъпи най-после и в България. Той заяви, че българският пазар има голям потенциал и че компанията смята да отвори втори магазин у нас - във Варна.
Снимка: citybuild.bg
IKEA ще предлага широка гама от функционални продукти за обзавеждане на дома с добър дизайн на достъпни цени. За да постигне това, проектирането на продуктите на IKEA започва с определянето на приемлива, „честна" цена, и едва след това се прави дизайнът на артикула и се избира производител и доставчик.
Снимки: citybuild.bg
Магазинът в София ще предлага продукти, които да задоволят всички нужди от мебели, които едно домакинство може да има. Магазинът предлага готови стаи и напълно оборудвани домове, от които посетителите ще могат да черпят идеи, както и проектиране на кухни, транспорт и монтаж.
Снимки: IKEA. Магазинът в София
Магазинът в София разполага с 1 200 паркинг места (850 закрити и 350 на открито), ресторант за 600 посетители, ИКЕА кафе, магазин за оригинални шведски хранителни продукти, напитки и сладки, както и безплатна детска площадка Småland, която ще се обслужва от квалифициран персонал.
Снимки: IKEA. Магазинът в София
Разпространението на каталога на IKEA за 2012 г. ще започне на 3 септември (събота), като той ще достигне до над 750 000 домакинства в региона на София град и София област, Перник, Пловдив, Пазарджик и Кюстендил. Каталогът ще се закача на бравите на външните врати в пластмасова торбичка с дръжка, тъй като формата на повечето пощенски кутии у нас не са подходящи за неговия размер.
Каталогът се разпространява в началото на всеки месец септември, когато започва новата година на компанията. С него IKEA се ангажира в продължение на цяла година да поддържа непроменени цените на публикуваните продукти. По този начин каталогът става полезен инструмент при планиране на покупки и особено по отношение на разходите за обзавеждане.
Каталогът представя приблизително 3 500 продукта. Той ще има 59 печатни и 60 онлайн версии, както и версии за мобилни приложения - за iPhone и Android.
Снимка: IKEA. Каталог 2012
IKEA София ще назначи 350 служители, чието обучение вече приключва. Част от тях са български дизайнери. Иначе компанията работи с над 20 български производители, които доставят стока по целия свят.
Очакваният брой посетители в магазина на IKEA в София през първата година са около 1 500 000 души, а целта на IKEA - да стане лидер на пазара и търговец №1 за обзавеждане на дома в София.
Ема Димитрова