GROHE припозна Карин дом като една от каузите за по-добро бъдеще

139

Компанията подкрепи проекта за новата сграда на фондацията с продуктови решения за санитарните помещения, част от които са специално предвидени за деца


Визуализация: UNAS Studio

Фондация „Карин дом" е организация в предоставянето на комплексни услуги за деца със специални нужди и техните семейства. В обявения от фондацията международен архитектурен конкурс за идеен проект на новия център победител стана UNAS Studio – Биляна Асенова (България) и Саша Чабати (Италия) - екип, които е базиран и работи в Берлин. Новият терапевтичен комплекс е на парцел с площ 2 450 м2, разположен в разширената централна част на Варна – между улиците “Дойран” и “Кирил Шиваров” (в двора на средношколските общежития). Общата площ на сградата е 2 890 кв.м и се състои от едно подземно ниво за гараж и складове, три надземни нива и покривна тераса.

Визуализации: UNAS Studio

Новата сграда ще съчетава разнообразни функции – физиотерапия и хидротерапия, център за ранна интервенция, Монтесори център и детска демонстрационна кухня, стаи за диагностика, индивидуална и групова терапия, сензорна зала, медицински център, обучителни зали и административна част, както и вътрешен двор с две детски площадки.

 
Визуализации: UNAS Studio

Строителството на новия терапевтичен център на Карин дом е един специфичен проект с изцяло достъпна среда, но също така е и пространство, което трябва да бъде в синхрон с детските възприятия - място, където детето да се чувства у дома. Затова и усилията на екипа на Карин дом са насочени не само към функционалност, но и към уют във всяка част на сградата. Търси се усещане за дом и то е постигнато заедно с GROHE и техните продуктови решения за санитарните помещения. Сградата вече е почти завършена, а ето какво споделят от компанията:

Стараем се да имаме позитивно влияние върху околната среда и да осигурим едно по-добро бъдеще за следващите поколения. В този проект видяхме възможност да повлияем на настоящето на нашите деца, за да може те да се радват на бъдещето. Вярваме в каузата на Карин дом и се радваме да бъдем част от нея. Вярваме и в добрия пример, които Фондация "Карин дом" дава с мисията, която си е поставила.  

Приоритет на GROHE са каузи и проекти, в които виждаме потенциал за реална промяна към по-добро - такива, които имат ясна цел и план как да я постигнат. Искаме да помагаме – където и с каквото имаме възможности. Не се водим от стриктни правила и политики. Затова за нас е удоволствие да подкрепим този проект. В него видяхме смисъл и грижа.“ 

Визуализации: UNAS Studio

GROHE е немска компания с дейност в санитарната индустрия, която предлага разнообразие от продукти за баня и кухня в различни ценови сегменти. Марката е известна с доказано качество и иновативни предложения. Продуктовото й портфолио е създадено с грижа за природата.

Голяма част от продуктите на GROHE разполагат с модерни технологии за намаляване на разходите за вода и енергия, за да може потребителите ежедневно да допринасят за опазване на ценните природни ресурси, без това да се отразява на потребителското изживяване. Устойчивостта е една от основните ценности за марката, която може да се похвали с различни инициативи за опазване на околната среда, намаляване на пластмасовите отпадъци и подкрепа на изоставащи региони.  

Компанията осъзнава нуждата от разумно използване на природните ресурси и вярва, че начинът за това е постигане на кръгова икономика. През 2021г. четири продукта GROHE получават златен Cradle to Cradle сертификат. Това означава, че след края на жизнения им цикъл всички съставни елементи на тези продукти могат да бъдат използвани за създаването на нови стоки.

Друго голямо постижение на компанията е постигането на въглеродно неутрално производство. От 2019г. всички производствени централи на GROHE работят напълно СО2-неутрално – неизбежните въглеродни емисии се компенсират със странични социални проекти.

ОЩЕ НОВИНИ

Баумит СпийдМастър – топлоизолация на скорост

Баумит СпийдМастър – топлоизолация на скорост

Създадена като отговор на липсата на време и квалифицирани кадри, иновативната система напълно трансформира начина, по който се полагат топлоизолационни системи

От теория към практика - Алукьонигщал и Passive House Shop проведоха практически обучения на партньори за правилен монтаж на дограми

От теория към практика - Алукьонигщал и Passive House Shop проведоха практически обучения на партньори за правилен монтаж на дограми

Над 200 участници от цялата страна имаха възможност да се срещнат, да обменят опит и да се запознаят с добри практики

Изборът на подходящи строителни елементи допринася за икономичността, дълготрайността и устойчивостта на жилищните и индустриални строежи

Изборът на подходящи строителни елементи допринася за икономичността, дълготрайността и устойчивостта на жилищните и индустриални строежи

За това кои изисквания следва да се спазват при врати и порти и кои критерии са от значение при избора на продукти разказва Маркус Вайнбауер - мениджър „Ключови клиенти“ към филиала на Hörmann в Мюнхен

JYSK България представи колекцията си градински мебели 2025 и плановете си до края на годината

JYSK България представи колекцията си градински мебели 2025 и плановете си до края на годината

Веригата стъпи на два нови континента, открива поне пет нови магазина у нас и отбелязва 20 години в България

SamElyon – когато архитектурата срещне интегрираните технологии

SamElyon – когато архитектурата срещне интегрираните технологии

Партньор в сферата на професионалните аудио и комуникационни системи за изграждането на един от най-модерните комплекси в страната е фирма PRO Audio