Столична община започва укрепването на моста на бул. "България"

112

Целта е възстановяване на движението в участъка възможно най-скоро, като безопасността на гражданите остава основен приоритет


Снимка: АПИ

След като бяха установени проблеми със структурата на на надлеза при детелината на бул. „България“ и Софийския околовръстен път в посока от бул. „Братя Бъкстон“ към кв. „Бояна“, общината е възложила изготвяне на анализ и оценка на състоянието от Университета по архитектура, строителство и геодезия (УАСГ) и е уведомила АПИ в търсене на съдействие. Междувременно мостът беше затворен за движение, за да се гарантира безопасността на хората.

"От момента на установяване на проблемите общината не е губила време и продължава активно да следи състоянието на моста, като координира действията си с другите отговорни институции, за да гарантира, че предприетите мерки са ефективни и навременни. Надяваме се, ако всичко върви по план, до средата на септември мостът да бъде готов да поеме натоварения трафик", заяви вчера за БНТ Богдана Панайотова, временно изпълняващ длъжността главен архитект на София.

Временното укрепване чрез изграждането на скеле ще осигури стабилността на моста и ще позволи безопасно преминаване на автомобили до вземане на решение за основен ремонт.

ОЩЕ НОВИНИ

АПИ обяви обществена поръчка за основен ремонт на близо 30 км третокласни пътища в област Добрич

АПИ обяви обществена поръчка за основен ремонт на близо 30 км третокласни пътища в област Добрич

Строително-монтажните работи ще се финансират по Програма „Развитие на регионите“

Милиони домакинства остават без достъп до саниране

Милиони домакинства остават без достъп до саниране

Как собствениците могат да бъдат част от решението обясниха на пресконференция Центърът за енергийна ефективност ЕнЕфект, Хабитат България, БАИС и Българо-австрийска консултантска компания  

Министърът на транспорта: Три години не е намерено решение за изграждането на най-дългия жп тунел в България – този до Вакарел

Министърът на транспорта: Три години не е намерено решение за изграждането на най-дългия жп тунел в България – този до Вакарел

Това заяви Гроздан Караджов по време на инспекция на трите участъка по жп трасето Елин Пелин – Костенец