GROHE предложи дигитално преживяване в 360° виртуални стаи в уникалния си пътуващ камион

112

По време на Архитектурно-строителната седмица компанията представи и нови решения с акцент върху устойчивостта и иновациите  


Впечатляващият пътуващ камион на компанията GROHE X Motion - дигитално студио и изложбено пространство в едно, беше позициониран по време на изложението Архитектурно-строителна седмица в Интер Експо Център в София от 30 март до 2 април. Уникалният камион на GROHE пристигна от Германия, като София беше първата му спирка преди да се отправи към други точки на света.


Като мобилен център на марката, всеки GROHE X Motion Truck има вградена сцена с голям LED екран. Това позволява на компанията да бъде домакин на местни събития навсякъде и по всяко време, които са достъпни в платформата GROHE X за потребители от цял свят.  


Камионът GROHE X Motion Truck предлага 3D изживяване - чрез 360° виртуални стаи посетителите разглеждат продуктите чрез очила за виртуална реалност, които позволяват интерактивно навигиране в различните пространства. 

Мобилните шоуруми представят GROHE с  разнообразно продуктово портфолио и специализирани подбрандове. Избрани продукти са изложени и физически на място. Те са пряко свързани с други виртуални продукти, с които заедно пренасят посетителите в цялостни интериорни концепции за баня.  
 
 
 
 

Освен виртуалните стаи и възможността да се разгледат продукти на място, по време на Архитектурно-строителната седмица Citybuild и GROHE България организираха презентация, на която управителят на компанията Димо Димов представи нови решения с акцент върху устойчивостта и иновациите.

В продължение на много десетилетия GROHE е отдадена на ценностите на марката за технология, качество, дизайн и устойчивост. Продуктите на компанията гарантират икономична консумация на вода и енергия, без компромис с удобството. Дизайнът е синтез на форма и функция и търси емоционална връзка с потребителя, а частите на продуктите, лекотата на управление и изящният вид минават през многобройни тестове за издръжливост. Само през последните десет години повече от 490 награди за дизайн и иновации, както и няколко награди за устойчивост потвърдиха успеха на GROHE. Компанията е избрана и от списание FORTUNE сред топ 50 компании, които променят света.
 
 
 
 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

GROHE изпълнява високи международни стандарти за качество. Това включва например лансирането на четири най-продавани продукта като Cradle to Cradle Certified® варианти. Това са смесителите GROHE BauEdge S-Size, GROHE Eurosmart S-Size и GROHE Eurosmart Kitchen, както и комплектът за душ GROHE Tempesta. Освен това, устойчивото въздействие на GROHE BauEdge и GROHE Eurosmart е подобрено с технологията SilkMove ES, като ES означава пестене на енергия. Технологията предотвратява ненужното използване на топла вода, като подава само студена, когато лостът на крана е в средно положение. В допълнение към получаването на сертификати и за други продукти, GROHE вече се справя и със следващи предизвикателства.

Снимки: GROHE и Citybuild

ОЩЕ НОВИНИ

Лепило-шпакловката за минерална вата WAT 500 е с отлично сцепление към различни строителни основи

Лепило-шпакловката за минерална вата WAT 500 е с отлично сцепление към различни строителни основи

Хидрофобният продукт на ТЕРАЗИД е устойчив на климатични условия, предпазва топлоизолационния слой от механични наранявания и има висока паропропускливост

Екипът на ЕТЕМ се срещна с партньорите си от цялата страна

Екипът на ЕТЕМ се срещна с партньорите си от цялата страна

Компанията представи изцяло нова възможност за избор на алуминиеви системи с прахови покрития Клас 2

Новата система за плъзгащи се врати и прозорци VEKAMOVE 76 разширява портфолиото на VEKA

Новата система за плъзгащи се врати и прозорци VEKAMOVE 76 разширява портфолиото на VEKA

Профилната система, която осигурява лекота на използване, въздухопропускливост, водонепроницаемост, топло-, звукоизолация и защита от взлом, е идеална за концепции за спестяване на пространство

Два български обекта са номинирани в международния конкурс Baumit Life Challenge

Два български обекта са номинирани в международния конкурс Baumit Life Challenge

Това са Къща „Плочата“ в Плевен и сградата на Българска академия на науките на пл. „Народно събрание“ в София

Траур за старши партньор Томас Й. Хьорман

Траур за старши партньор Томас Й. Хьорман

Той беше трето поколение управител на семейната компания Hörmann, която под негово ръководство се разви до производител на врати от световен мащаб, при което запази здравите корени в Щайнхаген, Източна Вестфалия

Hörmann предлага врати на атрактивни промоционални цени в рамките на годишната Европейска акция 2024

Hörmann предлага врати на атрактивни промоционални цени в рамките на годишната Европейска акция 2024

Продуктите в акцията са 100% въглеродно неутрални и впечатляват с висок стандарт за безопасност