JYSK България представи новата си колекция градински мебели и плановете си до края на годината

234

Веригата обяви откриването на два нови и пет обновени обекта у нас, както и на още един обект в Турция


Йес Брогаард Нилсен, посланик на Кралство Дания в България

На официално събитие в градината на Резиденцията на посолството на Кралство Дания в България скандинавската верига за домашно обзавеждане JYSK представи новата си лятна колекция градински мебели и аксесоари за декорация. Колекцията лято 2024, която любителите на скандинавския дизайн могат да намерят във всички физически или онлайн магазини на JYSK България, внушава усещането за хармонично сливане с цветовете и формите на природата. Този унисон се усеща и при избора на тъкани, и при водещите декоративни елементи (въжета и флорални мотиви), но най-вече в изчистения и функционален скандинавски дизайн.  

Водещите серии за сезона пролет/лято 2024 са EASE и ENCIRCLE, които се отличават с натурални цветове и материали. Комбинацията от райета и цветя придават усещането за традиционно скандинавско лято. Новите колекции събират всички любими съставки на JYSK по един по-модерен и отличим начин. Още по-изчистени красиви повърхности, нови линии и природни графични елементи са основните елементи за предстоящия сезон, представени в две водещи гами природни цветове.

Кафе комплектът FURUSET е част от по-лекия асортимент и се предлага в красив пясъчен цвят, който се съчетава перфектно с правите линии както на седалката, така и на облегалката. FURUSET се откроява и със своя минималистичен изглед, който намира израз и в червената нишка от новия асортимент.

Новите въжени столове LABING и ULLARED внасят по-изтънчен и модерен дизайн на терасата, а лаундж комплектите KIRKENES и RISVEDEN позволяват постигането на допълнителен комфорт без компромис със стила.

Асортиментът включва и гама от нови дървени градински мебели, които, както всички други дървени градински мебели от JYSK, са изработени от FSC®-сертифицирана дървесина (FSC® N001715).

Двете нови кръгли дървени градински маси - HESTRA и KRAGEVIG, могат лесно да бъдат украсени с персонален щрих, тъй като съответстват на много от градинските столове от JYSK. Тук може да откриете каталог на компанията за сезон лято 2024.

“В новата гама за екстериорни мебели и декорация на JYSK ще намерите шезлонги, градински столове, чадъри и тенти в красиви, ярки цветове, които се отличават с хармоничен дизайн и избор на тъкани и материали. Целта на JYSK е да интегрира грижата за околната среда във всички дейности на компанията. Ние се фокусираме основно върху материалите, използвани в продуктите на JYSK, и работим за увеличаване на процента на материали от сертифицирани отговорни източници. В продължение на няколко години JYSK продава продукти с рециклирани материали, сертифицирани съгласно Global Recycled Standard (GRS), а сега вече и JYSK е сертифицирана като компания”, каза Ралука Даскалу, мениджър комуникации за JYSK Румъния, България и Турция.

Ралука Даскалу, мениджър комуникации JYSK Румъния, България и Турция

“През последните няколко години положихме сериозни усилия и в стремежа ни да опазим природата и околната среда. В JYSK България изградихме и надградихме соларния парк в Дистрибуционния център Божурище, като към момента 20% от годишната консумация на електричество в него се покрива от соларния парк. Ще продължим и с развитието и утвърждаването на турския пазар - JYSK отвори там 3 магазина и се предвижда да бъде отворен поне ощe един“, каза Венцислав Чавдаров, логистичен директор Балкани, ДЦБ JYSK.

Венцислав Чавдаров, логистичен директор Балкани за JYSK ДЦБ

Плановете за развитие в България до края на следващата финансовата година

JYSK България продължава да изпълнява стратегията на вергигата за отваряне на поне 5 нови обекта годишно у нас, като от началото на 2024 г. до сега вече бяха открити обекти в Елин Пелин, Равда и Асеновград. До края на годината предстои да бъдат отворени още 2 нови магазина.

Фокусът на веригата в България ще е обновяването на 5 от магазините на JYSK, открити преди 2018 г. Те ще бъдат изцяло трансформирани в концепцията Store 3.0, която води до по-доволни клиенти, но и до ръст в продажбите в обновените обекти. На 20 юни предстои новото отваряне на реновирания магазин в Асеновград.  

Резултатите и прогнозите от българския пазар продължават да са сред най-добрите за веригата на глобално ниво. За 2024 г. трите най-купувани категории към момента у нас са мебели, градинско обзавеждане и матраци, като от летните колекции най-продавани са шезлонги, градински маси и комплекти за отмора. От стъпването си на българския пазар през 2005 година JYSK има 55 обекта, включително и онлайн магазина на компанията, с общо над 800 служителя.

Кристина Станкова, b2b мениджър за JYSK България

Увеличава се удовлетвореността на служителите в България

Проучване за удовлетвореността на служителите в JYSK България – ESS 2024, показва, че спрямо резултатите от предишната година удовлетворението от условията на работа се е увеличило до 81 от 100 пункта, а лоялността се повишава до  86 от 100 пункта. Проучването е направено сред всички служители на JYSK в магазините, дистрибуторските центрове и офисите на веригата.

“Бележим сериозен ръст спрямо предходното проучване. Това доказва, че JYSK е отлично място за работа и предпочитан работодател – факти, с които всички ние много се гордеем”, казва Венцислав Чавдаров.

Експанзията в глобален мащаб

За своето 45-годишно развитие веригата JYSK има над 3 300 обекта в 48 държави в света, като само през последната година компанията отваря над 80 нови магазина. Днес Германия е най-големият пазар на скандинавската верига, където 40 години след своето стъпване JYSK има повече от 950 магазина, обслужвани от 3 огромни дистрибуционни центъра, разположени на територията в Хомберг, Зарентин и Камлах. Отново тази година JYSK отбеляза още едно голямо постижение – откри своя обект 300 на територията на Полша.

В първата половина на миналата година скандинавската верига стъпи и на турския пазар, като за по-малко от година откри 3 свои магазина там, а сега се очаква откриване на поне още един. Retail Manager за JYSK Турция е Любен Мишев, а дейностите на JYSK в Турция се координират от регионалната организация JYSK Румъния, България и Турция.

Teddy Velvet Band по време на събитието

JYSK е международна верига от магазини със скандинавски корени, която предлага всичко за дома. Датската верига е сред най-големите търговци на мебели и декорации за дома в Европа. Първият магазин е отворен в Дания на 2 април 1979 г. JYSK открива средно по минимум два нови магазина в света всяка седмица, като днес веригата има над 3 300 обекта в 48 държави.

В България JYSK стъпва на пазара през 2005 г., като отваря първия си обект у нас в Пловдив. До днес веригата има 55 магазина, в които се включва и онлайн магазинът, с общо над 800 служители в магазините и  дистрибуционния център, който се намира в държавен индустриален парк в Божурище. Това е осмият по рода си обект на датската верига в света.

ОЩЕ НОВИНИ

Тази година са предвидени над 3,5 милиона лева за ремонти на приемни здания на жп гари

Тази година са предвидени над 3,5 милиона лева за ремонти на приемни здания на жп гари

Предстои обновяване на гарите Шумен, Образцов чифлик и Ветово, скоро и гара Нова Загора ще бъде преобразена

Кметът на столичния район "Овча купел" отново обяснява за предстоящото изграждане на търговски обект до бл. 508

Кметът на столичния район "Овча купел" отново обяснява за предстоящото изграждане на търговски обект до бл. 508

В рамките на проекта се предвижда инвеститорът да вложи собствени средства в цялостното облагородяване на инфраструктурата около терена

Публикуван е протоколът от първата работна среща на главния архитект на София за експертни консултации

Публикуван е протоколът от първата работна среща на главния архитект на София за експертни консултации

Срещата беше посветена на обсъждане на противоречиви практики в администрацията и на създаването на единна административна практика

Китайският архитект Лиу Дзякун е носителят на наградата Pritzker за 2025 година

Китайският архитект Лиу Дзякун е носителят на наградата Pritzker за 2025 година

Творчеството му се отличава с чувствителност към социалния, исторически и природен контекст на заобикалящата го среда, като съчетава традиция и съвременност, локална специфика и универсална приложимост

В Свищов започна реализирането на проект за създаване на три нови социални услуги

В Свищов започна реализирането на проект за създаване на три нови социални услуги

На мястото на стара компрометирана сграда ще бъдат изградени три нови