JYSK България представи новата си колекция градински мебели и плановете си до края на годината

202

Веригата обяви откриването на два нови и пет обновени обекта у нас, както и на още един обект в Турция


Йес Брогаард Нилсен, посланик на Кралство Дания в България

На официално събитие в градината на Резиденцията на посолството на Кралство Дания в България скандинавската верига за домашно обзавеждане JYSK представи новата си лятна колекция градински мебели и аксесоари за декорация. Колекцията лято 2024, която любителите на скандинавския дизайн могат да намерят във всички физически или онлайн магазини на JYSK България, внушава усещането за хармонично сливане с цветовете и формите на природата. Този унисон се усеща и при избора на тъкани, и при водещите декоративни елементи (въжета и флорални мотиви), но най-вече в изчистения и функционален скандинавски дизайн.  

Водещите серии за сезона пролет/лято 2024 са EASE и ENCIRCLE, които се отличават с натурални цветове и материали. Комбинацията от райета и цветя придават усещането за традиционно скандинавско лято. Новите колекции събират всички любими съставки на JYSK по един по-модерен и отличим начин. Още по-изчистени красиви повърхности, нови линии и природни графични елементи са основните елементи за предстоящия сезон, представени в две водещи гами природни цветове.

Кафе комплектът FURUSET е част от по-лекия асортимент и се предлага в красив пясъчен цвят, който се съчетава перфектно с правите линии както на седалката, така и на облегалката. FURUSET се откроява и със своя минималистичен изглед, който намира израз и в червената нишка от новия асортимент.

Новите въжени столове LABING и ULLARED внасят по-изтънчен и модерен дизайн на терасата, а лаундж комплектите KIRKENES и RISVEDEN позволяват постигането на допълнителен комфорт без компромис със стила.

Асортиментът включва и гама от нови дървени градински мебели, които, както всички други дървени градински мебели от JYSK, са изработени от FSC®-сертифицирана дървесина (FSC® N001715).

Двете нови кръгли дървени градински маси - HESTRA и KRAGEVIG, могат лесно да бъдат украсени с персонален щрих, тъй като съответстват на много от градинските столове от JYSK. Тук може да откриете каталог на компанията за сезон лято 2024.

“В новата гама за екстериорни мебели и декорация на JYSK ще намерите шезлонги, градински столове, чадъри и тенти в красиви, ярки цветове, които се отличават с хармоничен дизайн и избор на тъкани и материали. Целта на JYSK е да интегрира грижата за околната среда във всички дейности на компанията. Ние се фокусираме основно върху материалите, използвани в продуктите на JYSK, и работим за увеличаване на процента на материали от сертифицирани отговорни източници. В продължение на няколко години JYSK продава продукти с рециклирани материали, сертифицирани съгласно Global Recycled Standard (GRS), а сега вече и JYSK е сертифицирана като компания”, каза Ралука Даскалу, мениджър комуникации за JYSK Румъния, България и Турция.

Ралука Даскалу, мениджър комуникации JYSK Румъния, България и Турция

“През последните няколко години положихме сериозни усилия и в стремежа ни да опазим природата и околната среда. В JYSK България изградихме и надградихме соларния парк в Дистрибуционния център Божурище, като към момента 20% от годишната консумация на електричество в него се покрива от соларния парк. Ще продължим и с развитието и утвърждаването на турския пазар - JYSK отвори там 3 магазина и се предвижда да бъде отворен поне ощe един“, каза Венцислав Чавдаров, логистичен директор Балкани, ДЦБ JYSK.

Венцислав Чавдаров, логистичен директор Балкани за JYSK ДЦБ

Плановете за развитие в България до края на следващата финансовата година

JYSK България продължава да изпълнява стратегията на вергигата за отваряне на поне 5 нови обекта годишно у нас, като от началото на 2024 г. до сега вече бяха открити обекти в Елин Пелин, Равда и Асеновград. До края на годината предстои да бъдат отворени още 2 нови магазина.

Фокусът на веригата в България ще е обновяването на 5 от магазините на JYSK, открити преди 2018 г. Те ще бъдат изцяло трансформирани в концепцията Store 3.0, която води до по-доволни клиенти, но и до ръст в продажбите в обновените обекти. На 20 юни предстои новото отваряне на реновирания магазин в Асеновград.  

Резултатите и прогнозите от българския пазар продължават да са сред най-добрите за веригата на глобално ниво. За 2024 г. трите най-купувани категории към момента у нас са мебели, градинско обзавеждане и матраци, като от летните колекции най-продавани са шезлонги, градински маси и комплекти за отмора. От стъпването си на българския пазар през 2005 година JYSK има 55 обекта, включително и онлайн магазина на компанията, с общо над 800 служителя.

Кристина Станкова, b2b мениджър за JYSK България

Увеличава се удовлетвореността на служителите в България

Проучване за удовлетвореността на служителите в JYSK България – ESS 2024, показва, че спрямо резултатите от предишната година удовлетворението от условията на работа се е увеличило до 81 от 100 пункта, а лоялността се повишава до  86 от 100 пункта. Проучването е направено сред всички служители на JYSK в магазините, дистрибуторските центрове и офисите на веригата.

“Бележим сериозен ръст спрямо предходното проучване. Това доказва, че JYSK е отлично място за работа и предпочитан работодател – факти, с които всички ние много се гордеем”, казва Венцислав Чавдаров.

Експанзията в глобален мащаб

За своето 45-годишно развитие веригата JYSK има над 3 300 обекта в 48 държави в света, като само през последната година компанията отваря над 80 нови магазина. Днес Германия е най-големият пазар на скандинавската верига, където 40 години след своето стъпване JYSK има повече от 950 магазина, обслужвани от 3 огромни дистрибуционни центъра, разположени на територията в Хомберг, Зарентин и Камлах. Отново тази година JYSK отбеляза още едно голямо постижение – откри своя обект 300 на територията на Полша.

В първата половина на миналата година скандинавската верига стъпи и на турския пазар, като за по-малко от година откри 3 свои магазина там, а сега се очаква откриване на поне още един. Retail Manager за JYSK Турция е Любен Мишев, а дейностите на JYSK в Турция се координират от регионалната организация JYSK Румъния, България и Турция.

Teddy Velvet Band по време на събитието

JYSK е международна верига от магазини със скандинавски корени, която предлага всичко за дома. Датската верига е сред най-големите търговци на мебели и декорации за дома в Европа. Първият магазин е отворен в Дания на 2 април 1979 г. JYSK открива средно по минимум два нови магазина в света всяка седмица, като днес веригата има над 3 300 обекта в 48 държави.

В България JYSK стъпва на пазара през 2005 г., като отваря първия си обект у нас в Пловдив. До днес веригата има 55 магазина, в които се включва и онлайн магазинът, с общо над 800 служители в магазините и  дистрибуционния център, който се намира в държавен индустриален парк в Божурище. Това е осмият по рода си обект на датската верига в света.

ОЩЕ НОВИНИ

Идеал Стандарт представи следващата еволюция в устойчивите поддушови корита с рециклируемата гама UltraFlat Evo

Идеал Стандарт представи следващата еволюция в устойчивите поддушови корита с рециклируемата гама UltraFlat Evo

Изработени от иновативния материал StoneTech™, те съчетават устойчивост с елегантен дизайн и практични характеристики, предлагайки екологично решение без компромис по отношение на стил или функционалност