През юли в София ще бъде открит първият "умен хотел" в страната

1342

Под марката Introvert в сградата на някогашния хотел "Мария Луиза" всички процеси ще са дигитализирани и клиентът ще може да ги направлява от телефона си без нужда от персонал


На столичния булевард "Мария Луиза" 29 съвсем близо до сградата на Централна минерална баня в столицата ще бъде открит първият "умен хотел" в страната, който ще оперира под марката Introvert. До края на годината ще отворят още два - един на ул. "Леге" в София и един в Кипър. Идеята и инвестициите в трите обекта са на новоучреденото дружество "Смартотел", в което основни акционери са Геновева Христова и Анелия Касабова (основатели и собственици на "Лигна груп" - компания за интериорен дизайн, проектиране, мениджмънт на проекти за хотелски вериги, офиси и други), и братята Петър и Борис Желеви от Бургас (с дългогодишен опит в управлението на хотели и ресторанти).

Мотото на Introvert е Сontactless, Сashless, Сrowdless - безконтактно, безкешово, без присъствие на хора. Всички процеси - резервация, плащане, регистрация, чекиране при влизане и напускане на хотела, са дигитализирани и клиентът ще може да ги направлява от телефона си, без да е нужно да влиза в контакт с представител на компанията. Софтуерът позволява посетителят да избира и услугите в хотела, които предпочита - например желае или не желае всекидневно почистване на стаята. На онлайн въпроси ще отговаря чатбот.  Все пак, докато моделът се тества, ще има постоянно физическо присъствие на един представител на хотела, което ще осигури по-плавно преминаване към новия модел.  

Първият Introvert е в сградата на някогашния хотел "Мария-Луиза", която е отдадена под наем за 10 години на "Смаротел". В хотела ще има няколко зони - споделено пространство за работа (коуъркинг), зала за релакс с плейстейшън игри, библиотека, спортни уреди, автомати за чай и кафе.  

Плановете са веригата Introvert да се развива на франчайз в страната и чужбина. "Таргетираме малки градски хотели, които попадат извън глобализацията на големите брандове. В голямата си част това са градски хотели на удобни локации, които трудно се самоиздържат, нямат бранд стратегия, не могат да намерят и поддържат персонал. С Introvert те ще станат част от мрежа, ще използват софтуер, който позволява съкращаване на разходи", коментира за "Капитал" съдружникът Анелия Касабова.

Визуализации: Ligna Group

ОЩЕ НОВИНИ

Създадоха уникална мултифункционална зала във високотехнологичната Synergy Tower в София Тех Парк

Създадоха уникална мултифункционална зала във високотехнологичната Synergy Tower в София Тех Парк

IPA - Architecture and more и Bosch Global обединяват усилия за създаването на иновативно пространство, което съчетава технологии, дизайн и взаимодействие

Представяне на най-доброто в тухлената архитектура – кандидатствайте за Brick Award 26

Представяне на най-доброто в тухлената архитектура – кандидатствайте за Brick Award 26

Международно признатите награди отличават иновативни, вдъхновяващи и изключителни проекти в тухлената архитектура

Проект за ремонт на експозиционната зала в къща-музей "Иван Вазов" в Сопот представиха от архитектурно студио HORA

Проект за ремонт на експозиционната зала в къща-музей "Иван Вазов" в Сопот представиха от архитектурно студио HORA

Освен реконструкция на експозиционната зала, ще бъде построена и зала за образователни програми

Започнаха изложенията на хорека сектора, обзавеждането и интериора – СИХРЕ и ЕКСПОМЕБЕЛ

Започнаха изложенията на хорека сектора, обзавеждането и интериора – СИХРЕ и ЕКСПОМЕБЕЛ

С един билет може да посетите и двете изложения до 21 февруари в Интер Експо Център в столицата

Към финал е грубият строеж на новата детска болница в Бургас

Към финал е грубият строеж на новата детска болница в Бургас

Сградата е проектирана от архитектурно бюро „Кабано“ със заоблени ъгли и цветно решение с цел приветливо за децата здравно заведение

Денят на италианския дизайн 2025 ще бъде отбелязан в София

Денят на италианския дизайн 2025 ще бъде отбелязан в София

Събитието е под надслов „Неравенства. Дизайн за по-добър живот”, свързан с темата на следващата изложба на триеналето в Милано