JYSK България показа новата си коледна колекция и дизайн тенденциите за празничния сезон 2022

311

В интериорните и екстериорни решения скандинавската верига се завръща към корените си, наблягайки на природни цветове и материи в аксесоари и декорация


Новата зимно-коледна колекция на JYSK – Nordic Mood, съчетава елементи и предмети, които могат да се използват през цялата година, създавайки уютна атмосфера, подчинена на основните тенденции в скандинавския дизайн за 2022 г. Това споделиха снощи представителите на международната верига по време на специалното събитие „Коледно вдъхновение“. С особен фокус бяха най-новите предложения от колекцията и трите тенденции в интериорния и екстериорен дизайн за годината, а селекцията от най-продавани серии включваше различни артикули, сред които свещниците ELDARIT, златната ваза MALIAS с изкуственото цвете GAVE, топлото ватирано одеяло TRILOBIT и възглавницата RIND със златно бродирани звезди.

Новата колекция Nordic Mood, която любителите на изчистения скандинавски дизайн могат да открият във физическите магазини на датската верига, както и в онлайн магазина на JYSK България, изпъква със семпъл дизайн, преобладаващ нюанс на сивия цвят и е с подчертано градски характер. Nordic Mood съчетава предмети, които могат да се използват през цялата година, с елементи, които създават и уютна, топла коледна атмосфера, за да може потребителите да се наслаждават на празничния сезон с любимите си хора. Новата колекция Nordic Mood представя модерен вариант на традиционния коледен елф със сива шапка, нахлупена върху очите, който се вписва във всеки интериор.

Трите тенденции за сезона се допълват по брилянтен начин, като в същото време предлагат доста различни продукти. На първо място стои желанието да се отговори на потребността на клиентите лесно да смесват и комбинират продукти от различни категории, за да създадат свой собствен стил в дома си - както на закрито, така и на открито.

BALANCE е тенденцията, която ни връща към основите. Функционалните и красиви продукти с дълъг живот са много търсени. Комбинациите са безкрайни, тъй като цветовете са от основните гами. Вдъхновението идва от скандинавските плажове и пясъчни дюни със светли и естествени тонове.

UTOPIA се ражда в нуждата от нови решения, нови повърхности и нови дизайнерски езици. Сред хаоса и несигурността, ние търсим измерение на съвършенство, където можем да въздъхнем със заслужено облекчение. Цветовите нюанси в тази тенденция са отличимо скандинавски – топло червено, фини пастели, съчетани с каки и студени светлосини нюанси на северното лято.

GROUNDED доставя усещане за спокойствие, от което всички имаме нужда в тези луди времена, в които живеем. Защото винаги има място за уютен комфорт по по-традиционен начин, но все пак и стремеж към нови открития в добре позната обстановка. Цветовете в тази тенденция са вдъхновени от тоновете на различни плодове и зеленчуци, като праскова, лук, смокиня и патладжан, както и естествените нюанси на дивите полета, в които природата процъфтява в своите естествени цветове.

JYSK е международна верига от магазини със скандинавски корени, която предлага всичко за дома. Датската верига е сред най-големите търговци на мебели и декорации в Европа. До днес веригата има 47 магазина в България, в които е включен и онлайн магазинът. Тук може да изтеглите новия каталог на JYSK с всички артикули на фокус за сезона 2022/2023. Вижте повече и за плановете за развитие на JYSK тук.

ОЩЕ НОВИНИ

Стартира изложението на мебелната и дървообработващата промишленост – ТЕХНОМЕБЕЛ

Стартира изложението на мебелната и дървообработващата промишленост – ТЕХНОМЕБЕЛ

От утре в продължение на четири дни близо 100 фирми ще представят машини, софтуер, продукти и материали от последно поколение за индустрията

Как да се сдобиете с билет за изложението ТЕХНОМЕБЕЛ 2024?

Как да се сдобиете с билет за изложението ТЕХНОМЕБЕЛ 2024?

От 23 до 26 април международният формат превръща София в пресечна точка за Източна Европа на мебелната и дървообработващата промишленост

Недвижимата културна ценност Банкерска сграда в София е предвидена за хотел от веригата на Робърт де Ниро

Недвижимата културна ценност Банкерска сграда в София е предвидена за хотел от веригата на Робърт де Ниро

Марката за луксозни хотели, ресторанти и резиденции Nobu подготвя още един хотел в България - на брега на Черно море във Варна

Близо 100 са участниците в 20-ото юбилейно издание на изложение ТЕХНОМЕБЕЛ

Близо 100 са участниците в 20-ото юбилейно издание на изложение ТЕХНОМЕБЕЛ

Изложителите от България и чужбина ще представят над 300 регионални и световни брандове

GROHE SPA на Седмицата на дизайна в Милано

GROHE SPA на Седмицата на дизайна в Милано

Влезте в света на новия лукс и иновациите с разказ за представянето на под-марката на събитието миналата година и очакването от предстоящото издание

Представяме ви О`Плетка – иновативно кресло, съчетаващо функционалност, комфорт и стилен дизайн

Представяме ви О`Плетка – иновативно кресло, съчетаващо функционалност, комфорт и стилен дизайн

Концепцията на Love2Design спечели първо място в категорията за професионалисти в конкурса „Българска мебел на годината“, като получи още специалната награда за най-добре представен проект, както и наградата на публиката