JYSK България показа новата си коледна колекция и дизайн тенденциите за празничния сезон 2022

332

В интериорните и екстериорни решения скандинавската верига се завръща към корените си, наблягайки на природни цветове и материи в аксесоари и декорация


Новата зимно-коледна колекция на JYSK – Nordic Mood, съчетава елементи и предмети, които могат да се използват през цялата година, създавайки уютна атмосфера, подчинена на основните тенденции в скандинавския дизайн за 2022 г. Това споделиха снощи представителите на международната верига по време на специалното събитие „Коледно вдъхновение“. С особен фокус бяха най-новите предложения от колекцията и трите тенденции в интериорния и екстериорен дизайн за годината, а селекцията от най-продавани серии включваше различни артикули, сред които свещниците ELDARIT, златната ваза MALIAS с изкуственото цвете GAVE, топлото ватирано одеяло TRILOBIT и възглавницата RIND със златно бродирани звезди.

Новата колекция Nordic Mood, която любителите на изчистения скандинавски дизайн могат да открият във физическите магазини на датската верига, както и в онлайн магазина на JYSK България, изпъква със семпъл дизайн, преобладаващ нюанс на сивия цвят и е с подчертано градски характер. Nordic Mood съчетава предмети, които могат да се използват през цялата година, с елементи, които създават и уютна, топла коледна атмосфера, за да може потребителите да се наслаждават на празничния сезон с любимите си хора. Новата колекция Nordic Mood представя модерен вариант на традиционния коледен елф със сива шапка, нахлупена върху очите, който се вписва във всеки интериор.

Трите тенденции за сезона се допълват по брилянтен начин, като в същото време предлагат доста различни продукти. На първо място стои желанието да се отговори на потребността на клиентите лесно да смесват и комбинират продукти от различни категории, за да създадат свой собствен стил в дома си - както на закрито, така и на открито.

BALANCE е тенденцията, която ни връща към основите. Функционалните и красиви продукти с дълъг живот са много търсени. Комбинациите са безкрайни, тъй като цветовете са от основните гами. Вдъхновението идва от скандинавските плажове и пясъчни дюни със светли и естествени тонове.

UTOPIA се ражда в нуждата от нови решения, нови повърхности и нови дизайнерски езици. Сред хаоса и несигурността, ние търсим измерение на съвършенство, където можем да въздъхнем със заслужено облекчение. Цветовите нюанси в тази тенденция са отличимо скандинавски – топло червено, фини пастели, съчетани с каки и студени светлосини нюанси на северното лято.

GROUNDED доставя усещане за спокойствие, от което всички имаме нужда в тези луди времена, в които живеем. Защото винаги има място за уютен комфорт по по-традиционен начин, но все пак и стремеж към нови открития в добре позната обстановка. Цветовете в тази тенденция са вдъхновени от тоновете на различни плодове и зеленчуци, като праскова, лук, смокиня и патладжан, както и естествените нюанси на дивите полета, в които природата процъфтява в своите естествени цветове.

JYSK е международна верига от магазини със скандинавски корени, която предлага всичко за дома. Датската верига е сред най-големите търговци на мебели и декорации в Европа. До днес веригата има 47 магазина в България, в които е включен и онлайн магазинът. Тук може да изтеглите новия каталог на JYSK с всички артикули на фокус за сезона 2022/2023. Вижте повече и за плановете за развитие на JYSK тук.

ОЩЕ НОВИНИ

Показаха идеен проект за новата Национална многопрофилна детска болница в София

Показаха идеен проект за новата Национална многопрофилна детска болница в София

На този етап визията не се отличава с нещо специфично за детско лечебно заведение, а архитектурен конкурс не е обявен (обновена)

САБ набира средства за обновяване на зала 1 в Дома на архитекта в София

САБ набира средства за обновяване на зала 1 в Дома на архитекта в София

Припомняме, че миналата година Съюзът на архитектите проведе конкурс за концепция за оформление на залата

Отвори обновена емблематична сграда за Сандански - Градският универсален магазин (ГУМ)

Отвори обновена емблематична сграда за Сандански - Градският универсален магазин (ГУМ)

Изпълнител е "Търговски център - Сандански" ООД, а инвестицията е резултат от публично-частно партньорство между Общината и фирмата, спечелила концесията

Новите собственици на Къщата с ягодите в София създадоха сайт за нея с 3D виртуална обиколка

Новите собственици на Къщата с ягодите в София създадоха сайт за нея с 3D виртуална обиколка

След придобиването й с мисия за реставрация беше извършено лазерно заснемане на къщата и почистване на двора с цел геодезическо заснемане

Студио HORA откри новия си офис с пространство за срещи и дискусии

Студио HORA откри новия си офис с пространство за срещи и дискусии

Освен повече работни места, в офиса на ул. "Гурко" 27 в София има библиотека за архитектура и дизайн     

До края на годината се очаква да започне разширение на залата за художествена гимнастика на спортен комплекс "Раковски" в София

До края на годината се очаква да започне разширение на залата за художествена гимнастика на спортен комплекс "Раковски" в София

Концепцията за "левитираща" сграда беше представена от арх. Ивайло Петков, а средствата ще бъдат осигурени от Министерството на младежта и спорта и Националната спортна база