JYSK представи плановете си за развитие
Засега за 2023 г. скандинавската верига предвижда стъпване на турския пазар, откриване на още поне 6 нови магазина в България и обновяването на 7 обекта
Новият магазин на JYSK в Пирдоп
Плановете на JYSK България са да продължи експанзията си в страната. Резултатите от българския пазар са сред най-добрите за компанията на глобално ниво. Тенденцията за България показва още, че средният касов бон на онлайн поръчките е три пъти по-висок от този във физическите магазини, тъй като потребителите са изградили навик да пазаруват артикули на по-висока стойност онлайн. Трите най-купувани категории за 2022 г. в България са мебели, градинско обзавеждане и матраци. Това споделиха вчера вечерта представителите на международната верига по време на специалното събитие „Коледно вдъхновение“.
На събитието JYSK България представи и новата си коледна колекция и дизайн тенденциите за празничния сезон 2022.
JYSK България е сред най-бързоразвиващи се в региона. До края на 2022 г. ще бъдат открити още 2 магазина – в Пловдив и в Смолян, а магазинът в Добрич ще бъде реновиран до концепция 3.0, като част от постепенното обновяване на всички обекти на веригата, открити преди 2018 г. До момента, от стъпването си на българския пазар през 2005 г., JYSK има 47 обекта, включително и онлайн магазина на компанията, с общо над 700 служителя. Засега плановете за 2023 г. включват стъпването на турския пазар, което ще бъде обслужвано от JYSK ДЦБ, откриването на още поне 6 нови магазина в България и обновяването на 7 обекта. Експанзията е в ДНК-то на JYSK, което се отразява и при наемането на нови служители, което продължава постоянно.
Иво Карачоров, District Manager за JYSK България
„Постоянно се опитваме да правим нещата все по-добри и по-добри, дори и по-големи, защото наистина вярваме, че можем да предложим страхотен скандинавски стил и начин на живот на всеки от нашите клиенти. Знаете, че фискалната ни година току-що приключи и ще споделим подробна информация за нашите финансови резултати в края на месеца, на 24 ноември. До момента мога да кажа, че имаме много добри резултати в България, което показва, че нашите клиенти ценят продуктите ни и винаги търсят добра оферта. Постоянно търсим нови колеги, които споделят нашите ценности и инвестираме в настоящите си колеги, като ги обучаваме и подготвяме за следващата стъпка в кариерата им“, каза Симона Карп, HR Manager за JYSK Румъния и България.
Симона Карп, HR Manager за JYSK Румъния и България, и Каролина Бакалова, Social Media и Digital Coordinator на JYSK България
“За нас в JYSK ДЦБ имаше доста интересна, предизвикателна и впечатляваща година. Предполагам, че повечето от вас си спомнят началото на годината, когато направихме първата копка на новата Логистична зона 4 на Дистрибуционния Център. Само 7 месеца по-късно и въпреки предизвикателствата на тези специфични месеци успяхме да завършим строителството и сега новата зона работи, което увеличава целия капацитет на JYSK ДЦБ с 30%. Така ще можем да обслужваме всички над 302 магазина на веригата в региона с още по-добро качество. И това не е всичко – 2023 г. е почти зад ъгъла! И ние ще стъпим на турския пазар, което е голямо предизвикателство и възможност за нас и сме щастливи, че можем да разчитаме на професионализма на всички, които работят в ДЦБ JYSK, тъй като той ще снабдява и турския пазар”, сподели Венцислав Чавдаров, Логистичен директор Балкани на JYSK ДЦБ.
Венцислав Чавдаров, Logistic Manager Balkans за JYSK ДЦБ
Дистрибуционният център на JYSK в Божурище е най-модерната логистична база в България. Разположен е на площ от 106.000 м2, а общата площ на парцела е 303.000 м2. Пълният му капацитет е от 122 416 палетоместа и 148 рампи. Разполага с два напълно автоматизирани и работещи без човешка намеса склада с висок просвет – всеки от които с дължина 166 м, ширина 55 м и височина 42.5 м. В съоръжението работят около 300 души. JYSK ДЦБ обслужва над 302 магазина в страните от Балканския регион и отговаря за доставките до всички JYSK магазини и онлайн доставки в България, Гърция, Сърбия, Босна и Херцеговина и Румъния, като от септември 2021 г. се извършват и онлайн доставките до тези държави. JYSK ДЦБ доставя и до франчайз магазините на JYSK в Азербайджан, Албания, Грузия, Косово, Молдова и Северна Македония. Предстои и доставките до Турция да се извършват от JYSK ДЦБ.
JYSK е международна верига от магазини със скандинавски корени, която предлага всичко за дома. Първият магазин е отворен в Дания на 2 април 1979 г. Датската верига е сред най-големите търговци на мебели и декорации за дома в Европа и открива средно по минимум два нови магазина всяка седмица, като днес веригата има над 3 222 обекта в 48 държави.
В България JYSK стъпва на пазара през 2005 г., като отваря първия си обект у нас в Пловдив. До днес веригата има 47 магазина, в които се включва и онлайн магазинът, с общо над 700 служители в магазините и дистрибуционния център в индустриалния парк в Божурище. Това е осмият по рода си обект на датската верига в света.