JYSK България представи новата си колекция градински мебели и дизайн тенденциите за летния сезон

526

Веригата анонсира и новия си B2B департамент в България и плановете си до края на годината за още 6 нови и 5 обновени обекта у нас


На официално събитие в градината на резиденцията на посолството на Кралство Дания в България скандинавската верига за домашно обзавеждане JYSK представи новата си лятна колекция градински мебели и аксесоари за декорация, както и двете дизайн тенденции за 2023.

Снимка: JYSK. Йес Брогаард Нилсен, посланик на Кралство Дания в България.

Колекцията градински мебели, която може да откриете както във физическите магазини на компанията, така и онлайн, налага изчистени линии, семпли цветове и материи, вдъхновени изцяло от природата. Водещите серии за сезона пролет/лято - UGILT, VEDDUM, YDBY и ILLERUP, съчетават природните цветове и форми с уникалния скандинавски дизайн, като комбинацията придава по-мек и спокоен вид на градината и терасата.

Всички дървени градински мебели от новата колекция на JYSK са FSC©-сертифицирани. FSC е съкращение от Forest Stewardship Council – организация с нестопанска цел и система за етикетиране на дървесина и хартия, които произхождат от устойчиво горско стопанство или други отговорни източници. В горите на FSC не се изсичат повече дървета, отколкото гората може естествено да замени, и са определени строги изисквания за използване на пестициди и химикали за опазване на водната среда. Новите серии включват още артикули, изработени от океанска пластмаса и рециклиран алуминий.

Сред новите серии на колекцията са мебели като холната гарнитура ILLERUP с масивен плот от тиково дърво, както и столовете ILLERUP, които са от акациево дърво. JYSK представи и първата си кръгла външна маса с опция за добавяне на удължително крило - TAGEHOLM. Тази година компанията представя и нова серия чадъри с ресни, като STENSTRUP и YPPENBJERG, подчинявайки се на романтичната бохемска тенденция, която става все по-популярна. Чадърите на JYSK са и лесен начин за себеизразяване чрез избор на различни цветове и шарки спрямо спецификата на всяка градина или тераса.

Новите дизайн тенденции – RELEASE и BELONGING, както подсказват и имената им, също носят своя корен в хармоничния баланс на природата. В последните години несигурността повлия на света и начина ни на живот и може би вече е време за усещането за RELEASE (освобождаване). Тази тенденция носи и своята ретро нотка, предлагайки ватирани повърхности и вдъхновените от 70-те години оранжево и розово, като същевременно ги комбинира с нюанси на сините тонове, пясъчните нюанси и светло сивото.

Стремежът към усещането за сигурност и любов е в основата на втората тенденция - BELONGING (принадлежност). Тя създава комфортно пространство, където да се насладите на бавното темпо и положителната енергия. Фокусът е върху материали като дърво и текстил от естествени влакна в комбинация с ресни и набраздени ръбове. Цветовете са класическите скандинавски нюанси на зелено, светло синьо и неутрални тонове на кафяво и сиво.

“В тазгодишната колекция добавихме нови продукти с естествен вид, които отговарят на днешните скандинавски тенденции и придават на откритото пространство по-приветлив и спокоен вид. Допълнително разнообразихме обзавеждането за градина и двор и включихме артикули с модерен дизайн, който е много интересен и високо оценен от потребителите. Каним клиентите в нашите магазини и онлайн магазина ни, където могат да открият много идеи и да се вдъхновят за своята градина, тераса или балкон. Подготвили сме много хубави продукти и страхотни предложения за тях”, каза Ралука Даскалу, мениджър комуникации за JYSK Румъния, България и Турция.

Снимка: JYSK. Ралука Даскалу, мениджър комуникации JYSK Румъния, България и Турция.

От JYSK България обявиха откриването на поне още 6 обекта у нас до края на следващата финансова година и обновяването на още 5 от настоящите. Фокусът през лятото ще е обновяването на 4 от по-старите магазини на веригата и преобразяването им в най-новата концепция на JYSK - Store 3.0. Първото откриване на подобен обект в България ще е на 1 юни, когато JYSK България ще отвори отново магазина си в Пазарджик, изцяло преобразен в новата концепция. До момента, от стъпването си на българския пазар през 2005 г., JYSK има 51 обекта, включително и онлайн магазина на компанията.

Снимка: JYSK. Ясен Панайотов, дистрикт мениджър за JYSK България.

В началото на месеца JYSK въведе в България новата си B2B услуга, ориентирана към компаниите. Новият Business to Business отдел е посветен на корпоративни клиенти - както частни, така и публични компании. Отделът има за цел да улесни закупуването на артикули от JYSK от различни организации, които целят големи обеми или които се нуждаят от специализирана консултация. “B2B отделът е за юридически лица, на които можем да предложим гъвкавост в доставките, по-големи количества и специализирани консултации. Отделът ще се насочи първо към клиентите в сферата на HoReCa. На следващ етап ще започнем още по-активна работа с различни институции като центрове за възрастни хора, домове за деца, общини, детски градини, училища и болници”, казва Кристина Станкова, Business to Business мениджър.

Снимка: JYSK. Кристина Станкова, b2b мениджър за JYSK България.

В началото на месеца скандинавската верига JYSK стъпи и на турския пазар, откривайки първите си обекти в два търговски центъра в Истанбул. Дейностите се координират от мениджърския екип в Румъния и България. Така местната организация се нарича JYSK Румъния, България и Турция.

ОЩЕ НОВИНИ

В Трявна откриха първата постоянна изложба с част от колекцията на Международното биенале на стъклото

В Трявна откриха първата постоянна изложба с част от колекцията на Международното биенале на стъклото

Творбите са изложени в галерия "Гъбенски“ и ще останат през следващите пет години с ежегодно обновяване на селекцията

Стартира конкурсът "БЪЛГАРСКА МЕБЕЛ НА ГОДИНАТА" 2025

Стартира конкурсът "БЪЛГАРСКА МЕБЕЛ НА ГОДИНАТА" 2025

Ранното подаване на заявки до 31 октомври осигурява 20% отстъпка от таксите за участие, а крайният срок е 31 декември

Френският институт в България ви кани на семинар "Тапети - Килими - Тъкане и мотиви"

Френският институт в България ви кани на семинар "Тапети - Килими - Тъкане и мотиви"

Събитието на 9 октомври в зала „Славейков" в столицата е вторият от поредицата семинари и ателиета в рамките на проект „Културни и творчески индустрии"

Изложба се фокусира върху интериорната дървопластика и релеф

Изложба се фокусира върху интериорната дървопластика и релеф

В експозицията на секция „Дърворезба“ на СБХ участват автори с няколко произведения  

Инициативата „Град като хората“ създава нови градски мебели със зелено послание

Инициативата „Град като хората“ създава нови градски мебели със зелено послание

Дългосрочният проект на Банка ДСК тази година преработва банкови карти в продукти със съвременен дизайн

Simple Аrchitecture получи специално отличие в конкурса "Български архитектурни награди" за трансформация на визията на хотел в Пловдив

Simple Аrchitecture получи специално отличие в конкурса "Български архитектурни награди" за трансформация на визията на хотел в Пловдив

Реконструкцията на екстериор и интериор в светли нюанси и естествени материали подобрява както естетическата привлекателност, така и функционалността на сградата