JYSK България представи новата си колекция градински мебели и дизайн тенденциите за летния сезон

503

Веригата анонсира и новия си B2B департамент в България и плановете си до края на годината за още 6 нови и 5 обновени обекта у нас


На официално събитие в градината на резиденцията на посолството на Кралство Дания в България скандинавската верига за домашно обзавеждане JYSK представи новата си лятна колекция градински мебели и аксесоари за декорация, както и двете дизайн тенденции за 2023.

Снимка: JYSK. Йес Брогаард Нилсен, посланик на Кралство Дания в България.

Колекцията градински мебели, която може да откриете както във физическите магазини на компанията, така и онлайн, налага изчистени линии, семпли цветове и материи, вдъхновени изцяло от природата. Водещите серии за сезона пролет/лято - UGILT, VEDDUM, YDBY и ILLERUP, съчетават природните цветове и форми с уникалния скандинавски дизайн, като комбинацията придава по-мек и спокоен вид на градината и терасата.

Всички дървени градински мебели от новата колекция на JYSK са FSC©-сертифицирани. FSC е съкращение от Forest Stewardship Council – организация с нестопанска цел и система за етикетиране на дървесина и хартия, които произхождат от устойчиво горско стопанство или други отговорни източници. В горите на FSC не се изсичат повече дървета, отколкото гората може естествено да замени, и са определени строги изисквания за използване на пестициди и химикали за опазване на водната среда. Новите серии включват още артикули, изработени от океанска пластмаса и рециклиран алуминий.

Сред новите серии на колекцията са мебели като холната гарнитура ILLERUP с масивен плот от тиково дърво, както и столовете ILLERUP, които са от акациево дърво. JYSK представи и първата си кръгла външна маса с опция за добавяне на удължително крило - TAGEHOLM. Тази година компанията представя и нова серия чадъри с ресни, като STENSTRUP и YPPENBJERG, подчинявайки се на романтичната бохемска тенденция, която става все по-популярна. Чадърите на JYSK са и лесен начин за себеизразяване чрез избор на различни цветове и шарки спрямо спецификата на всяка градина или тераса.

Новите дизайн тенденции – RELEASE и BELONGING, както подсказват и имената им, също носят своя корен в хармоничния баланс на природата. В последните години несигурността повлия на света и начина ни на живот и може би вече е време за усещането за RELEASE (освобождаване). Тази тенденция носи и своята ретро нотка, предлагайки ватирани повърхности и вдъхновените от 70-те години оранжево и розово, като същевременно ги комбинира с нюанси на сините тонове, пясъчните нюанси и светло сивото.

Стремежът към усещането за сигурност и любов е в основата на втората тенденция - BELONGING (принадлежност). Тя създава комфортно пространство, където да се насладите на бавното темпо и положителната енергия. Фокусът е върху материали като дърво и текстил от естествени влакна в комбинация с ресни и набраздени ръбове. Цветовете са класическите скандинавски нюанси на зелено, светло синьо и неутрални тонове на кафяво и сиво.

“В тазгодишната колекция добавихме нови продукти с естествен вид, които отговарят на днешните скандинавски тенденции и придават на откритото пространство по-приветлив и спокоен вид. Допълнително разнообразихме обзавеждането за градина и двор и включихме артикули с модерен дизайн, който е много интересен и високо оценен от потребителите. Каним клиентите в нашите магазини и онлайн магазина ни, където могат да открият много идеи и да се вдъхновят за своята градина, тераса или балкон. Подготвили сме много хубави продукти и страхотни предложения за тях”, каза Ралука Даскалу, мениджър комуникации за JYSK Румъния, България и Турция.

Снимка: JYSK. Ралука Даскалу, мениджър комуникации JYSK Румъния, България и Турция.

От JYSK България обявиха откриването на поне още 6 обекта у нас до края на следващата финансова година и обновяването на още 5 от настоящите. Фокусът през лятото ще е обновяването на 4 от по-старите магазини на веригата и преобразяването им в най-новата концепция на JYSK - Store 3.0. Първото откриване на подобен обект в България ще е на 1 юни, когато JYSK България ще отвори отново магазина си в Пазарджик, изцяло преобразен в новата концепция. До момента, от стъпването си на българския пазар през 2005 г., JYSK има 51 обекта, включително и онлайн магазина на компанията.

Снимка: JYSK. Ясен Панайотов, дистрикт мениджър за JYSK България.

В началото на месеца JYSK въведе в България новата си B2B услуга, ориентирана към компаниите. Новият Business to Business отдел е посветен на корпоративни клиенти - както частни, така и публични компании. Отделът има за цел да улесни закупуването на артикули от JYSK от различни организации, които целят големи обеми или които се нуждаят от специализирана консултация. “B2B отделът е за юридически лица, на които можем да предложим гъвкавост в доставките, по-големи количества и специализирани консултации. Отделът ще се насочи първо към клиентите в сферата на HoReCa. На следващ етап ще започнем още по-активна работа с различни институции като центрове за възрастни хора, домове за деца, общини, детски градини, училища и болници”, казва Кристина Станкова, Business to Business мениджър.

Снимка: JYSK. Кристина Станкова, b2b мениджър за JYSK България.

В началото на месеца скандинавската верига JYSK стъпи и на турския пазар, откривайки първите си обекти в два търговски центъра в Истанбул. Дейностите се координират от мениджърския екип в Румъния и България. Така местната организация се нарича JYSK Румъния, България и Турция.

ОЩЕ НОВИНИ

Централни хали в София отварят като реконструиран покрит пазар със зони за хранене и култура

Централни хали в София отварят като реконструиран покрит пазар със зони за хранене и култура

Възвърната е оригиналната архитектурна и интериорна визия на паметника на културата, като са възстановени фасади, гербове, часовникова кула и фонтан, реставрирани са и археологическите разкопки в сутерена

Арх. Йорданка Кандулкова: Успешно се е справил бизнесът с реконструкцията и реставрацията на Халите

Арх. Йорданка Кандулкова: Успешно се е справил бизнесът с реконструкцията и реставрацията на Халите

За официалното откриване на емблематичната столична сграда е поканен внукът на предприемача, поръчал металната конструкция на покрития пазар, изработена в леярните на инж. Густав Айфел в Париж

Представят концепцията за позиционирането на Халите и като сцена за култура, изкуство и наука

Представят концепцията за позиционирането на Халите и като сцена за култура, изкуство и наука

Емблематичната сграда ще отвори за посетители на 23 май след мащабната реконструкция, реставрация и ремонт от "Кауфланд България"

Cushman & Wakefield Forton: Офис пазарът в началото на годината - умерена активност, оптимизация на площи и растящи наеми

Cushman & Wakefield Forton: Офис пазарът в началото на годината - умерена активност, оптимизация на площи и растящи наеми

С 10-15% намалява броят на сключените сделки в сравнение със същите периоди през последните две години, достигайки обем от едва 37 200 кв. м