На летище София откриха нова бизнес зона на Терминал 2 с ергономичен и екологичен дизайн
Концепцията, разработена от българската компания Woood, съчетава модерен продуктов дизайн за релаксация и ко-уъркинг пространство със съвременни дигитални инструменти
Проектът е продължение на стартиралото миналата година партньорство #soWelcomeToSofia между платформата #soSofia, летище София и Столична програма „Култура“. Беше изградена инсталация и създадени интерактивни маршрути за гости на града на Терминал 2, а проектът продължи със създаването на документален късометражен туристически филм за София, представящ неразказани досега в дигиталния свят истории за символите на столицата.
Проектът е осъществен с подкрепата на програмата за социализиране на културното наследство на Столична община и посреща пристигащите в града с 30 от най-забележителните символи на София. 30 обекта от софийските античност, съвремие и природа са избрани чрез проучване от студенти в специалност „Социология“ към СУ „Св. Климент Охридски“, които събират много информация и провеждат десетки интервюта, за да установят кои са символите, които граждани, артисти и експерти биха препоръчали на гостите в града.
„Новата ергономична и екологична зона за бизнес и отмора на Терминал 2, разработена в сътрудничество с Mastercard, е пример за нашия ангажимент за комфорт, удобство и модерен дизайн. Този проект не само предоставя място за почивка и работа, но също така демонстрира културното богатство на София чрез интерактивни дигитални пътеводители и видеа. Радваме се да предложим тази уникална комбинация от технология и дизайн, която да даде възможност както на българските пътници, така и на международните посетители да се насладят на най-доброто от това, което София може да предложи“, каза Хесус Кабайеро, главен изпълнителен директор на „СОФ Кънект“ – оператор на летище София.
Снимки: Летище София