В двора на 68 СУ "Акад. Никола Обрешков" в София откриха третото споделено пространство на територията на Столична община

91

Климатичния хъб е в изпълнение на политиката за намаляване на негативното въздействие от градския топлинен остров


В училищния двор вече има нова зелена инфраструктура с 3 класни стаи на открито. Засадени са над 310 храста, които ще бъдат жив плет и ще намалят шумовото и прахово замърсяване. Засадени са и 9 брези, направени са 300 кв. м геопластики.

Предстои изготвянето на инвестиционен проект за енергийна ефективност и изпълнение на енергийно обновяване на сградата на училището. Планирано е и преасфалтиране и облагородяване на двора. В училището е изграден СТЕМ център по природни науки и иновации.

Снимки: СО

Изпълнението на проекта в двора беше вдъхновено от проекта, реализиран тази пролет в двора на 20 ОУ „Тодор Минков“ в район "Триадица" и тази есен в двора на 97 СУ „Братя Миладинови“ в район "Люлин". Предстои да бъдат открити още две споделени пространства – едно в двора на II-ра английска гимназия „Томас Джеферсън“ и второто - в двора на Националната художествена академия.

ОЩЕ НОВИНИ

Една от най-посещаваните детски площадки в Сандански ще придобие нов облик

Една от най-посещаваните детски площадки в Сандански ще придобие нов облик

Предвижда се цялостно обновяване и разширяване на зоната за игра на площадка "Петлето"

В костинбродското село Градец има нова фитнес площадка на открито

В костинбродското село Градец има нова фитнес площадка на открито

Проектът е реализиран по Национална кампания „Чиста околна среда“

Община Велинград е получила средства от МРРБ за нова визия на Клептуза

Община Велинград е получила средства от МРРБ за нова визия на Клептуза

Според кмета се предвижда „изграждането на сградите“ и подобряване на парковата среда със зона за отдих

Състоя се първият открит урок на обновената географска площадка в шабленско училище

Състоя се първият открит урок на обновената географска площадка в шабленско училище

Основната идея е „класна стая“ на открито, където учениците да могат да се обучават в природосъобразна среда и да придобият полезни навици за опазването й