GROHE SPA на Седмицата на дизайна в Милано

35
GROHE SPA на Седмицата на дизайна в Милано

Карл Ленън (Karl Lennon) - Leader GROHE SPA, LIXIL EMENA, споделя за миналогодишното участие на премиум под-марката на GROHE на Milan Design Week, подчертавайки нейното трайно въздействие и успех в общността на архитектурата и дизайна. Той говори и за бъдещото издание, което предстои между 16 и 21 април. 

Когато се върнете към Milan Design Week миналата година, кое е първото, за което се сещате?

Един от запомнящите се моменти за мен беше преживяването да вляза в Pinacoteca и да видя нашата инсталация там. Беше наистина впечатляващо и се почувствах изключително горд от това. Успехът на събитието и трайното въздействие върху GROHE SPA бяха значителни - особено във връзка с това колко добре се отрази върху общността на архитектурата и дизайна.

Трудно е да се повярва колко бързо изтече годината и ето че вече сме в разгара на последните щрихи за предстоящата Седмица на дизайна в Милано 2024. И наистина нямам търпение да дочакам тазгодишното ни представяне. Без съмнение, то със сигурност ще остави впечатление у всички, които ще имат възможност да го видят на живо.   

Звучи така, сякаш събитието в Милано ще бъде незабравимо преживяване. Каква беше изминалата година за под-бранда GROHE SPA?

Това беше пътуване на растеж и устойчивост. Въпреки предизвикателната среда работихме в тясно сътрудничество с пазарите по целия свят, за да повишим осведомеността за нашата марка. Въпреки че има още работа за вършене, това беше вълнуващ процес. Сега сме фокусирани върху превръщането на това съзнание в осезаеми резултати и постигане на амбициите, които сме си поставили за марката. Следващата спирка е Седмицата на дизайна в Милано!

Какво очаквате да видите на Седмицата на дизайна?

Това е уникално събитие, когато го сравнявате с останалото, което правим по света. Това е единственият момент от годината, когато световните архитекти и дизайнери се събират на едно място, за да се вдъхновят, и какво по-добро място за споделяне и сътрудничество? А инсталацията GROHE SPA е нещо, което посетителите трябва да видят и усетят.

Свидетелство за важността на Седмицата на дизайна в Милано е че участват не само производители като нас, но и модни марки и други, които очевидно виждат стойността да бъдат сред креативни хора.

Споменахте архитекти и интериорни дизайнери. Какво е тяхното значение за GROHE SPA и какво е да работиш с тях?

Те са креативни умове с фокус, който се простира отвъд настоящето, тъй като много от техните проекти не са планирани за завършване в близките години. Този далновиден подход ги отличава като създатели на тенденции.

Работата с A&D включва непрекъснато сътрудничество и еволюция. Те винаги търсят нови начини да разграничат своите проекти от конвенционалните дизайни, стремейки се към отличителни преживявания за своите клиенти. Това непрекъснато търсене на иновации представлява предизвикателство, но да бъдеш свидетел на това как един проект се развива от първоначални скици до завършена структура е изключително удовлетворяващо.

За разлика от традиционните начини за продажба, нашите ангажименти с професионалисти – архитекти и дизайнери, са фокусирани върху решаване на проблеми и персонализиране, съобразено с техните специфични нужди.

Какво цени общността на архитектурата и дизайна у GROHE като цяло?

По отношение на стойността на марката, професионалистите в областта на архитектурата и дизайна ценят нашата експертиза в управлението на водата и нашата ангажираност към устойчивостта, дълготрайността и вечният дизайн. Освен това, те очакват по-високо ниво на качество и обслужване, особено в спа средищата, където здравето и персонализацията са от първостепенно значение.

Като цяло, нашето взаимодействие с професионалистите от областта на архитектурата и дизайна е по отношение на това да отговорим на техните развиващи се нужди и предпочитания, независимо дали става въпрос за устойчиви практики, дизайни, фокусирани върху здравето, или персонализирани решения, съобразени с техните проекти. Като разбираме и отговаряме на тези очаквания, ние затвърждаваме нашето предложение за стойност на GROHE SPA.

Как гарантирате, че предложението за стойност отговаря на очакванията на общността от архитекти и дизайнери?  

Сътрудничим си с тази общност, провеждайки семинари, за да обединим нашите идеи и да продължим напред като под-марка. От съществено значение е да умеем да се учим взаимно, за да разберем истинските нужди на потребителите и да успеем да създадем смислени продукти. Персонализирането, здравето, благосъстоянието и устойчивостта са ключови области за нас. Стремим се да предлагаме адаптивни решения, да даваме приоритет на здравето на потребителите и да интегрираме устойчиви практики в нашите проекти. Нашите модулни системи, като например Aqua Ceiling Showers, показват ангажимента ни към иновациите. Също така наблягаме на сетивни продукти, чрез които може да почувствате удоволствието от използването им и чрез този подход успяваме да се наложим в луксозното дизайнерско пространство.

Бихте ли разяснили повече за понятията персонализация, здраве и благополучие и устойчивост?

Персонализирането за нас е важен фокус. Ние осъзнаваме, че диференциацията е ключова за нашите клиенти, особено в контекста, базиран на проекти. Нашите частни колекции например предлагат възможност на клиентите да персонализират своите предпочитания - независимо дали става въпрос за различни по вид покрития или разновидности на ръкохватки.

Освен това се съобразяваме с нарастващото внимание към здравето и благосъстоянието. Потребителите днес дават приоритет на грижата за себе си повече от всякога и нашите предстоящи продукти ще отразят това, като предлагат конкретни ползи в тази насока.

Устойчивостта е друг основен стълб на нашата стратегия. Това е тема, с която се занимаваме отдавна и интегрирането на устойчиви практики в разработването на нашите продукти е аспект, който не подлежи на обсъждане за нас. Тези три стълба – персонализация, здраве и благополучие и устойчивост, служат като фактори за смислени взаимодействия с нашите клиенти и партньори.

Гледайки в бъдещето, какво смятате, че е решаващо за успеха на GROHE SPA?

Вярвам, че е важно да разберем нашето позициониране и целева аудитория. Разработихме нашата марка, за да се харесаме на потребителите на луксозни стоки и да си сътрудничим с архитекти, интериорни дизайнери и други заинтересовани страни, за да предоставим индивидуални решения за техните проекти. Като разширяваме обхвата си и продължаваме да отговаряме на нуждите на нашата целева аудитория, ще си проправим пътя към успеха.

Що се отнася до тази година, имаме вълнуващи планове в процес на подготовка, особено в областта на персонализирането. Нашата цел е да продължим да предлагаме решения по поръчка, които отговарят на разнообразните потребителски нужди и предпочитания. Освен това устойчивостта ще остане фокусна точка, тъй като се стремим да интегрираме екологични практики във всеки аспект от нашите проекти. 

Източник: GROHE

Grohe

READ MORE INTERVIEWS

Черното е новият хром - елегантно, отличаващо и запомнящо се

Черното е новият хром - елегантно, отличаващо и запомнящо се

Има една доминираща тенденция в дизайна на банята и това е черният цвят. Патрик Спек (Patrick Speck), ръководител на LIXIL Global Design, EMENA, споделя мнението си за тенденцията и дава съвети как да включите черното в дизайна на вашата баня. Черното е един от модерните цветове в интериорния дизай...

BOTANIC LAB: Озеленяването като мисия, декорация, здраве и функционалност

BOTANIC LAB: Озеленяването като мисия, декорация, здраве и функционалност

BOTANIC LAB предоставя висококачествени услуги за проектиране, изпълнение и поддръжка на интериорно и екстериорно озеленяване, концептуален растителен декор и продукти и технологични иновации в сферата. Компанията е лидер в интериорното озеленяване на българския пазар с над 200 клиента, повече от 25...

SIMPLE.ARCHITECTURE: Експресивна и семпла архитектура с проста геометрия

SIMPLE.ARCHITECTURE: Експресивна и семпла архитектура с проста геометрия

Александър Йончев завършва университета Ecole Nationale Supérieure d'Architecture в Сент-Етиен във Франция през 2013 г. След това отива в Италия, където до 2015 г. работи в Damilano Studio Architects, където среща и си сътрудничи с някои от най-знаменитите съвременни италиански дизайнери....