Лeтищe Bapнa paзшиpявa Tepминaл 2 c пъpвaтa в Eвpoпa oтĸpитa гeйт зoнa

295

Дейностите включват и голяма реконструкция във вътрешността на основния терминал


Операторът на летище Варна - „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД, официално представи модернизирания и разширен Терминал 2 на летището - с откриването на Gate Garden – първата оборудвана открита гейт зона в Европа. Проектът увеличава площта на терминала с над 2000 кв. м, което представлява разширение от 10%, и повишава капацитета на заминаващи пътници с 40%, което ще позволи обслужването на над 3.5 милиона пътници годишно.

Gate Garden е открита зона, в която са разположени три нови гейта с възможност за гъвкава конфигурация – за „Шенген“ и „не-Шенген“ трафика, предлагайки над 15 възможни комбинации за управление на пътникопотока. Освен новите гейтове, трансформацията включва пълна реконструкция на 2200 кв. м от съществуващия терминал, повече търговски площи, зони за изчакване и паспортно-визов контрол, допълнителни санитарни помещения и модернизирани стаи за майки с деца, както и специален детски кът с площадка.

Проектът представлява съвместна инвестиция от 9 милиона евро от страна на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД и търговските партньори на компанията – „Нюанс БГ“ (част от групата на Avolta) и Lagardère Travel Retail. За изграждането на новите пространства са вложени над 120 000 часа човешки труд, 900 куб. м бетон и 70 тона стоманени конструкции.

ОЩЕ НОВИНИ

ОУ "Димитър Петров" в Сливен ще има физкултурен салон

ОУ "Димитър Петров" в Сливен ще има физкултурен салон

Кметът се надява обектът да е готов преди началото на следващата учебна година

Нов храм и сграда за архиерейско наместничество изграждат в Павликени

Нов храм и сграда за архиерейско наместничество изграждат в Павликени

Възложител на строителството и собственик на имота е Великотърновската света митрополия, а теренът е близо до общинската болница и спортната зала

НАГ: Наредбата за проучване, анализ и симулация на транспортното обслужване в София е неефективна

НАГ: Наредбата за проучване, анализ и симулация на транспортното обслужване в София е неефективна

Тя не гарантира обективна оценка за натоварването при ново строителство и не ограничава рисковете от допълнителни задръствания при изграждане на сгради