JYSK празнува 20 години в България с невероятни оферти, забавни инициативи и атрактивни награди

152

Между 28 септември и 27 октомври скандинавската верига за продукти за дома отбелязва откриването на първия си магазин в България 


Снимка: JYSK 

Подаръци и отстъпки до 70%

Кампанията за 20-годишнината ще започне със забавно събитие, което ще се проведе в първия магазин на JYSK в България - в Пловдив на ул. „Недко Каблешков“ 4. По време на събитието, което ще започне на 28 септември в 10:00 часа, първите 300 клиента, направили покупка, ще получат безплатна удобна и качествена възглавница VIKANES.

Снимка: JYSK 

Празничното събитие в магазин JYSK Пловдив ще постави началото на един месец, пълен с атрактивни оферти за широка гама от продукти. Може да спестите до 70% на избраните матраци, възглавници, завивки, декоративни възглавници и кърпи. Кухненските столове са с намаление до 63%, а селектирани офис столове са с до 57% отстъпка. Кампанията ще се проведе във всички магазини на JYSK в България.

Снимка: Citybuild.bg. Най-новият магазин на JYSK в наскоро откритият първи за столицата HOLIDAY PARK на бул. „Никола Мушанов“ 149Б в София.

„Едно от нещата, които ни отличават, са страхотните оферти, които клиентите винаги могат да намерят в нашите над 3500 магазина JYSK по целия свят. Още от самото начало, през 1979 г., когато отворихме първия магазин на JYSK в Дания, нашата цел беше да предложим на клиентите си качествени скандинавски продукти за домовете им, и то на много добри цени. И през последните 20 години правим точно това в България. Честваме нашата 20-годишнина по начина, по който знаем най-добре - с наистина добри оферти за продукти за дома и комфортния сън“, каза Ираида Пайук Sales and Marketing Manager JYSK Румъния и България.

Снимка: JYSK 

История на успеха

Беше есента на 2005 г., когато JYSK навлезе на българския пазар. Разширяването на скандинавската верига през следващите години беше стабилно, а през последните 10 години отваряше около 5 магазина всяка година. Важен момент в развитието на JYSK беше през 2019 година, когато компанията отвори най-модерния логистичен център в България - Дистрибуционен център Божурище, който обслужва 10 страни на JYSK в региона, включително България, Румъния, Турция и Гърция. Четири години по-късно, през 2023-а, екип служители от JYSK България помогна за откриването на първите магазини на JYSK в Турция, когато компанията навлезе на турския пазар. Същата година, по време на процеса на модернизиране на всички магазини до иновативния дизайн Store Concept 3.0, магазинът в пловдивския квартал „Тракия“ също беше обновен и отворен отново с нов модерен облик, който акцентира върху зоната за спане и предлага на клиентите повече вдъхновение. 

Изображение: JYSK 

„Последните 20 години бяха изпълнени с вълнение, предизвикателства и всепризнати успехи. Аз съм част от историята на JYSK в България от самото начало - като един от служителите, които преди 20 години работеха в магазина на JYSK в Пловдив, обслужвайки клиенти и разтоварвайки стоките, пристигащи в склада. Компанията се промени толкова много през тези години, че вече имаме почти 800 служители в България, 60 магазина и огромен модерен автоматизиран дистрибуционен център. JYSK инвестира много в хората, които работят тук, в дигиталните инструменти, които ни помагат да работим по-ефективно, в развитието на магазините и логистичния център. Благодарен съм на всички колеги, които направиха този успех възможен и които работят усилено всеки ден, за да постигнем заедно целите си и да обслужваме клиентите по най-добрия възможен начин“, казва Любен Мишев, Retail Manager в JYSK България.

Изображение: JYSK 

Вижте всички специални оферти за 20-годишнината на JYSK.bg.

ОЩЕ НОВИНИ

Камарата на архитектите в Пловдив организира пленер за Сахат тепе

Камарата на архитектите в Пловдив организира пленер за Сахат тепе

Целта е събиране на интересни идеи за преобразуване на територията така, че хълмът да стане по-обитаем и с нови привлекателни елементи

Полезна, любопитна и оригинална изложба за Родопската теснолинейка изследва нейната стойност и възможностите за бъдещото й развитие

Полезна, любопитна и оригинална изложба за Родопската теснолинейка изследва нейната стойност и възможностите за бъдещото й развитие

Интерактивната експозиция показва макети на гари и спирки с текстова, визуална информация и QR кодове за виртуална разходка и аудиоразкази, както и движещи се влакчета със звукови указателни съобщения, допълнени с туристическа информация

Откриха изложба и поредица от събития, посветени на теснолинейката Септември - Добринище

Откриха изложба и поредица от събития, посветени на теснолинейката Септември - Добринище

Инициативата има за цел да подчертае нейната историческата и културната стойност, както и да изследва възможностите за нейното бъдещо развитие

GROHE SPA представя Satin Steel и Satin Graphite - сатенени покрития за дълготрайна естетика и цялостен дизайн в банята

GROHE SPA представя Satin Steel и Satin Graphite - сатенени покрития за дълготрайна естетика и цялостен дизайн в банята

Решенията отговарят на актуалните тенденции за персонализация и превръщане на помещението в лично уелнес пространство, като съчетават тактилна мекота с доказана издръжливост 

5 причини да замените старите си инструменти с Knipex

5 причини да замените старите си инструменти с Knipex

Защо Knipex е правилният избор за всеки професионалист

Citybuild.bg Citybuild.bg
ТЕРАЗИД е първата българска компания, която внедрява единствената по рода си в света система за оцветяване Pearls на Vibrantz Technologies

ТЕРАЗИД е първата българска компания, която внедрява единствената по рода си в света система за оцветяване Pearls на Vibrantz Technologies

Иновативната технология е икономична, устойчива, подобряваща производителността и с по-добра цветова консистентност в сравнение с всяка друга система за оцветяване на течна основа