Светъл и просторен център на "Софийска вода" в ЦУМ
Ако сте ходили да си платите сметката за вода и сте се чудили кой е дизайнерът на офисите за обслужване на клиенти, то това е интериорният дизайнер Ивана Янкова.
Центърът за обслужване на клиенти на "Софийска вода" на партерния етаж на ЦУМ, както и останалите, разполага с обособени гишета за плащания на сметки и други такси, за предоставяне на бързи услуги и информация, и за заявяване на услуги, които изискват по-дълго време за работа с определен клиент. На екрани се предлага дигитално видео съдържание с услугите на дружеството, съвети към клиентите и актуални новини. Осигурени са и удобни места за изчакване с безплатен достъп до Wi-Fi, както и контакти за зареждане на мобилни телефони. Обновените центрове са етап от цялостното модернизиране на клиентското обслужване, което „Софийска вода“, част от международната група "Веолия", въведе. А светлото и просторно пространство със сини и зелени акценти допринася за едно по-приятно усещане както за служителите, така и за клиентите.
Проектът за ребрандиране на новите помещения е благодарение на партньорството между „Софийска вода“, Нов български университет и Националната художествена академия, в резултат на което през 2016 г. се проведе конкурс за дизайн, спечелен от Ивана Янкова – студент в Магистърска програма „Рекламен дизайн“ на Национална художествена академия. Нейният дизайн се отличи не само заради своята креативност в предложената нова визуална идентичност, но и заради преплитането на основните разбирания за ценностите на Групата „Veolia“: фокус към клиента, опазване на ресурсите и отговорност към обществото.